Ουκρανία: Από τον Ιούλιο, 500 φορτηγά-πλοία, έχουν μεταφέρει 12 εκατ. τόνους σιτηρών

Ανακουφισμένοι ναυλωτές και πλοιοκτήτες μεν, αλλά ανησυχούν για τον νέο κανονισμό που αφορά στην ένταση άνθρακα και θα τεθεί σε ισχύ από 01/01/2023 δε

Από την 1η Ιανουαρίου 2023 και μετά θα τεθούν σε ισχύ νέοι κανονισμοί σχετικά με την ένταση άνθρακα της διεθνούς ναυτιλίας. Οι κανονισμοί του CII είναι αρκετά περίπλοκοι και αναμένεται να επηρεάσουν τη λειτουργία των ναυτιλιακών συναλλαγών, καθώς οι πλοιοκτήτες και οι ναυλωτές θα πρέπει να βρουν νέους τρόπους συνεργασίας προκειμένου να είναι σύμφωνοι με τους νέους κανονισμούς.

Η Bimco εξέδωσε τελικά τη ρήτρα CII προκειμένου να βοηθήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία να παλέψει με τις εμπορικές επιπτώσεις των κανονισμών για τον άνθρακα. Με βάση τη ρήτρα, οι ναυλωτές είναι υπεύθυνοι για τις εκπομπές αερίων ενός πλοίου, καθώς λαμβάνουν τις αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του πλοίου. Αυτό μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για πολλά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της αγοράς του θαλάσσιου εμπορίου.

Προκύπτουν ερωτήματα που κανείς δεν μπορεί να απαντήσει προς το παρόν, καθώς δεν έχει ακόμη φανεί πώς θα αντιδράσει η αγορά στους νέους κανονισμούς και τι θα κάνουν οι πλοιοκτήτες προκειμένου να επιτύχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση CII για τα πλοία τους.
Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα