Προχωρημένες διαπραγματεύσεις με «κολοσσό»

Ανεξάρτητα από το αν η ΑΕΚ από τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στη Γ’ εθνική, το brand name του συλλόγου παραμένει ένα από τα πιο εμπορικά στην Ελλάδα.

Μάλιστα, ίσως και τώρα που η προσπάθεια αναγέννησης από το μηδέν, έδιωξε από το σύλλογο τα χρέη πολλών χρόνων, η ΑΕΚ να έχει γίνει πιο περιζήτητη από κάθε άλλη φορά στην ιστορία της.

Για αυτό το λόγο ο Δημήτρης Μελισσανίδης βρίσκεται το τελευταίο διάστημα σε συζητήσεις με διάφορες εταιρίες ώστε να βρει τους πόρους για την ανέγερση του νέου γηπέδου.

Σύμφωνα μάλιστα, με σημερινό δημοσίευμα της «Ώρας των Σπορ» στα σκαριά βρίσκεται «χρυσή» συμφωνία για την εμπορική του χρήση. Η εταιρία με την οποία μιλά η πλευρά Μελισσανίδη είναι τεράστιο όνομα του οποίου η ανακοίνωση θα προκαλέσει αίσθηση. Ο «κολοσσός» θα αποκτήσει την εμπορική ονομασία του γηπέδου (στα πρότυπα μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων) έναντι ποσού πρωτοφανούς για τα ελληνικά δεδομένα. Μάλιστα όπως τονίζεται στο ρεπορτάζ από τη συμφωνία αυτή η ΑΕΚ θα εξασφαλίσει το 20-25% του συνολικού κόστους της ανέγερσης του νέου γηπέδου στην Νέα Φιλαδέλφεια.

Μένει να δούμε βέβαια αν όντως η «βόμβα» θα είναι τόσο ισχυρή όσο υποστηρίζει το εν λόγω μέσο.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα