Σε ΟΛΠ-ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΥΑΘ τα επόμενα πωλητήρια

Μόλις χθες έπεσαν οι υπογραφές για την πώληση του 33% του ΟΠΑΠ στην EMMA Delta και όπως φαίνεται στο ΤΑΙΠΕΔ έχουν αρχίσει να βάζουν σε σειρά προτεραιότητας τις υπόλοιπες προς αποκρατικοποίηση εταιρείες του Δημοσίου. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα όσα είπε σε σημερινές τηλεοπτικές συνεντεύξεις που παραχώρησε (σε Mega και ΣΚΑΪ) ο πρόεδρος του Ταμείου Αξιοποίησης κ. Στέλιος Σταυρίδης.

Μιλώντας στο κανάλι της Μεσογείων, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, αφού χαρακτήρισε «εμβληματική» την αποκρατικοποίηση του ΟΠΑΠ και ως προς τη δυσκολία και ως προς το τίμημα των 652 εκατ. ευρώ, επεσήμανε ότι οι ιδιωτικοποιήσεις «πρέπει να τρέξουν». «Χρειαζόμαστε ανάπτυξη και η χώρα δεν μπορεί να περιμένει», είπε ο Στ. Σταυρίδης και συνέχισε λέγοντας ότι σειρά τώρα έχουν το λιμάνι του Πειραιά (ΟΛΠ) και της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΥΑΘ. Ειδικά για τα δύο λιμάνια, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ εξήγησε ότι προτείνει την πώληση του συνόλου των μετοχών των δυο εταιρειών, σημειώνοντας, ωστόσο, ότι ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Γ. Ανωμερίτης, έχει διαφορετική άποψη. Σε ό,τι αφορά την αποκρατικοποίηση της ΕΥΑΘ, ο κ. Σταυρίδης τη χαρακτήρισε «προσωπικό στοίχημα» του ΤΑΙΠΕΔ λέγοντας πως η συμφωνία θα πρέπει να έχει κλείσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους ή τις αρχές του επόμενου.

Ειδικότερα, ο Στ. Σταυρίδης υποστήριξε ότι αυτό που ιδιωτικοποιείται δεν είναι το νερό αλλά οι υπηρεσίες τιμολόγησης, συντήρησης και επέκτασης του δικτύου, καθώς και εισπράξεις. Μάλιστα υποστήριξε ότι μετά την πώληση της ΕΥΑΘ σε ιδιώτες θα μειωθούν οι τιμές του νερού, οι οποίες θα παραμείνουν σταθερές για τουλάχιστον μία πενταετία.

Τέλος, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ εξήγγειλε ότι μέχρι τα μέσα του επόμενου μήνα (ως τις 15 Σεπτέμβρη) θα ολοκληρωθεί η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ιδιωτικοποίηση της οποίας αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το πρώτο τρίμηνο του 2014. Μάλιστα, έκανε γνωστό ότι για την εταιρεία έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους Κινέζοι, Ρώσοι και Γάλλοι, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «θα πάει σε εκείνον που θα δώσει τα περισσότερα». Μαζί με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ιδιωτικοποιηθεί και η εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού του ελληνικού δημοσίου ROSCO.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα