Το σαράκι του πληθωρισμού «τρώει» και τις εταιρείες telecoms

Λόγω της πληθωριστικής πίεσης που δέχονται οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί, τα έξοδα για τηλεπικοινωνίες έχουν «μεταταχθεί» στη λίστα των ελαστικών δαπανών

Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου, η πρώτη γραμμή άμυνας των καταναλωτών στη μάχη τους με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης που προκαλείται από τον καλπασμό του πληθωρισμού είναι οι περικοπές όσων εξόδων θεωρούνται περιττά. Αυτή ακριβώς η αντανακλαστική αντίδραση είναι που φοβίζει και τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των telecoms εν έτει 2023. Όχι γιατί στην εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης μπορεί να θεωρείται περιττή η συνδεσιμότητα αλλά γιατί λόγω της πίεσης που δέχονται οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί, τα έξοδα για τηλεπικοινωνίες έχουν «μεταταχθεί» στη λίστα των ελαστικών δαπανών.

Η παραπάνω διαπίστωση αποτυπώνεται ανάγλυφα στην ετήσια έκθεση της EY αναφορικά με τις 10 μεγαλύτερες προκλήσεις με τις οποίες θα βρεθούν αντιμέτωπες οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Σύμφωνα με τους μελετητές της ΕΥ, ένας στους τρεις καταναλωτές (33%) δηλώνει την πρόθεσή του να περικόψει τις τηλεπικοινωνιακές δαπάνες του προκειμένου να εξασφαλίσει χρήματα που θα καλύψουν άλλες πιο επιτακτικές ανάγκες. Επιπρόσθετα υπάρχει και ένα μεγάλο ποσοστό νοικοκυριών της τάξης του 60% που εκφράζει την ανησυχία του σχετικά με τις αυξανόμενες τιμές για τις συνδρομές ευρυζωνικών συνδέσεων, ενώ κάτι λιγότερο από τους μισούς (45%) πιστεύουν ότι πληρώνουν υπερβολικά χρήματα για υπηρεσίες περιεχομένου.

Πρόκειται ξεκάθαρα για μία μεταβολή της καταναλωτικής συμπεριφοράς την οποία οι διοικήσεις των telecoms απέτυχαν να διαγνώσουν και να ικανοποιήσουν, την ώρα μάλιστα που η ανθεκτικότητα και η εμβέλεια των τηλεπικοινωνιακών υποδομών δεν φαίνεται να είναι πλέον βασικό ζητούμενο για το καταναλωτικό κοινό όπως συνέβαινε στο peak της πανδημίας.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα