Διευκρινήσεις του ΕΟΠΥΥ για τους ασφαλισμένους

Σε διευκρινίσεις σχετικά με το ζήτημα των πολυϊατρείων του ΕΟΠΥΥ προέβησαν κύκλοι του υπουργείου Υγείας, δίνοντας παράλληλα οδηγίες για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων για το διάστημα που θα διαρκέσει η αναστολή λειτουργίας τους.

Όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των ασθενών, επισημαίνεται ότι αυτή θα γίνεται δωρεάν από συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ ιατρούς, εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείων και Κέντρα Υγείας.

Επίσης, σημειώνεται ότι με σχετική απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας, το πλαφόν των 200 επισκέψεων στους συμβεβλημένους ιατρούς έχει αυξηθεί στις 400, ώστε να εξυπηρετηθούν χωρίς πρόβλημα οι ασθενείς που, λόγω της απεργίας, έβρισκαν κλειστά τα πολυϊατρεία του ΕΟΠΥΥ.

Όπως επεσήμαναν οι κύκλοι του υπουργείου, τα πολυιατρεία δεν κλείνουν. «Με την ψήφιση του νομοσχεδίου από το οποίο προβλέπεται χρονικό διάστημα 30 ημερών για την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαθεσιμότητας-κινητικότητας, μετατίθεται για περίπου ένα μήνα μετά η επανέναρξη λειτουργίας των πολυϊατρείων» σημειώνεται.

Οι κύκλοι του υπουργείου τονίζουν επίσης ότι, όσον αφορά στη χορήγηση ακριβών φαρμάκων, αυτή συνεχίζεται κανονικά και γίνεται όπως και πριν, μέσω των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ.

Αναφερόμενοι στα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), όπου στις επιτροπές συμμετείχαν γιατροί του ΕΟΠΥΥ, οι κύκλοι αναφέρουν ότι έχει υπογραφεί τροπολογία για μετακίνηση γιατρών του ΕΟΠΥΥ στις επιτροπές των ΚΕΠΑ, ώστε να αποκατασταθεί η λειτουργία τους ενώ, με νόμο του υπουργού Εργασίας, Γ. Βρούτση, έχει εγκριθεί κανονικά η χορήγηση ως 30/4/2014 συντάξεων και επιδομάτων όσων έχασαν τα ραντεβού τους λόγω της απεργίας και προγραμματίζεται ετεροχρονισμένος έλεγχος από τα ΚΕΠΑ, μόλις αποκατασταθεί η λειτουργία τους.

Παράλληλα, σχετικά με τους πενταψήφιους τηλεφωνικούς αριθμούς για ραντεβού με γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, οι πολίτες ενημερώνονται ότι έχει σταλεί από τον ΕΟΠΥΥ σχετικό έγγραφο προς τις εταιρείες που είναι επιφορτισμένες με αυτή τη λειτουργία, να ενεργοποιήσουν ηχογραφημένο μήνυμα με το οποίο να ενημερώνονται οι ασθενείς ότι η υπηρεσία ραντεβού δεν είναι διαθέσιμη, ώστε να μην υπάρχει σχετική χρέωση.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα