ΑΧΑ: Πρώτο παγκόσμιο brand στις ασφάλειες για 9η συνεχή χρονιά

Τη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος (σ.σ. πλέον ξεπερνά τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια) της ΑΧΑ επιβεβαιώνει η πρόσφατη κατάταξη «Best Global Brands» με τα νούμερα να μιλούν από μόνα τους:

# 42η επωνυμία στον κόσμο, με άνοδο 4 θέσεων σε ένα χρόνο

# 1η ασφαλιστική επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά

# 3η επωνυμία στον χρηματοοικονομικό κλάδο.

Όπως τονίζει η Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer του Ομίλου ΑΧΑ, το στρατηγικό πλάνο του group με την επωνυμία «Φιλοδοξία 2020» συνεχίζεται αταλάντευτα, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τόσο τους πελάτες της εταιρείας –107.000.000 τον αριθμό– «για τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη τους», όσο και τους τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεων «που συνεισφέρουν το καλύτερο που μπορούν, κάθε μέρα».

Από τον πλευρά του ο Paul Bennett, Brand Director του Ομίλου ΑΧΑ είπε χαρακτηριστικά:

«Τον περασμένο χρόνο πραγματοποιήσαμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εκφραζόμαστε για την εταιρεία μας, όπως η ανανέωση της ταυτότητας και της βάσης διαφήμισης, οι οποίες αναδεικνύουν μια πιο απλή, ανθρώπινη και μοντέρνα Εταιρεία. Συνεχίσαμε να παραδίδουμε υπηρεσίες προς τους πελάτες μας που δημιουργούν μια χειροπιαστή και διαφορετική εμπειρία».

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα