Μάρκα με “Χρυσή Φήμη” για το 2014 τα Goody’s

Την πρώτη θέση στην κατηγορία της γρήγορης εστίασης κατέκτησαν τα Goody’s στην ετήσια έρευνα του θεσμού Famous Brands 2014. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης την Τρίτη, 17 Μαρτίου στο αμφιθέατρο του κέντρου Γαία.

Στόχος του θεσμού Famous Brands, είναι να αναδείξει τις μάρκες που κατέχουν την καλύτερη φήμη και εμπιστοσύνη στη συνείδηση του καταναλωτή. Σημειώνεται ότι η ανάδειξη των μαρκών με την καλύτερη φήμη πραγματοποιείται μέσα από τους ίδιους καταναλωτές οι οποίοι ψηφίζουν αυθόρμητα χωρίς τη χρήση συγκεκριμένης λίστας μαρκών.

Όπως λένε τα στελέχη της διοικητικής ομάδας των Goody’s, η παραπάνω διάκριση είναι πολύ σημαντική, καθώς επιβεβαιώνει ότι η φίρμα παραμένει η αγαπημένη επιλογή των Ελλήνων για περισσότερα από 40 χρόνια. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά μετά το τέλος της εκδήλωσης η Marketing Manager Goody’s, Έλια Μπαϊμά, «μια τόσο σημαντική διάκριση μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια και μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, ώστε να πάμε την ιστορική αυτή μάρκα ένα βήμα πιο μπροστά!».

«Με ανανεωμένη ταυτότητα τον τελευταίο χρόνο», κατέληξε η κα Μπαϊμά, «το νέο πρόσωπο των Goody’s, τα Goody’s Burger House παρουσιάζουν ένα σύγχρονο μοντέλο fast-casual εστίασης με επίκεντρο τον επισκέπτη και την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του στο κατάστημά μας».

4.

Στιγμιότυπο από τη βράβευση, με την Marketing Manager των Goody’s Έλια Μπαϊμά να πλαισιώνεται από τον Πέτρο Κωνσταντινίδη (αριστερά) της H&K Strategies και τον εκδότη της Real News, Νίκο Χατζηνικολάου (δεξιά)

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα