ΜΑΥΡΩΤΑΣ: “Το Ποτάμι είναι κόκκινο πανί για τους ΑΝΕΛ και γι’ αυτό το υβρίζουν”

Τη στρατηγική επιλογή των ΑΝΕΛ και των συγκυβερνώντων τους να κατασυκοφαντούν το Ποτάμι από της εμφανίσεώς του στην πολιτική σκηνή, ανέδειξε ο Γραμματέας Κοινοβουλευτικού Έργου του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς, στον τηλεοπτικό σταθμό της Βουλής. Επεσήμανε πως το Ποτάμι δεν λέει κάτι διαφορετικό σχετικά με την εμπλοκή Καμμένου στην υπόθεση που θα συζητηθεί στο τέλος της εβδομάδας στη Βουλή, από ότι τα άλλα κόμματα και ο απλός κόσμος.

Απλά όταν το Ποτάμι μιλά για τους ΑΝΕΛ, ερεθίζονται περισσότερο και αισθάνονται την ανάγκη να αντιδράσουν με αιχμηρές ανακοινώσεις. Υπενθύμισε πως από την εμφάνιση του Ποταμιού στην πολιτική σκηνή υπήρξε στρατηγική επιλογή των ΑΝΕΛ, να το λοιδορούν με αναφορές σε διαπλοκή με καναλάρχες και εργολάβους.

Εκτίμησε πως δεν είναι φυσιολογικό, σε μια ευνομούμενη χώρα, για Υπουργό Εθνικής Άμυνας να παίρνει πρωτοβουλίες συνομιλιών με καταδίκους, καθώς υπάρχουν τα εντεταλμένα όργανα ανεύρεσης πληροφοριών για την προστασία των πολιτών. Διαπίστωσε πως σε ένα δημοκρατικό κράτος η εκτελεστική και η δικαστική εξουσία είναι απολύτως διακριτές.

Τόνισε πως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτός που έστησε μια βιομηχανία εξεταστικών επιτροπών, εκτιμώντας πως όσο ενδιαφέρον είχαν για τους πολίτες οι εξεταστικές για τα δάνεια των MME και τα σκάνδαλα της Υγείας που εξελίσσεται, τόσο θα έχει μια εξεταστική για τα λεγόμενα του κ. Βαρουφάκη.

Θεώρησε πως θα ήταν καλό να προσέλθει ο τελευταίος στη Βουλή και να πει όσα έχει να πει αντί να γυρίζει δεξιά και αριστερά δίνοντας συνεντεύξεις, ώστε να διαπιστωθεί εάν υπήρχε σοβαρός σχεδιασμός ή σχεδιασμός καφενειακού επιπέδου, όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος.

Αναφερόμενος στα θέματα Παιδείας, υπενθύμισε πως το ζήτημα της επανενεργοποίησης του Λυκείου, που αυτή τη στιγμή λειτουργεί ως προθάλαμος των Πανελληνίων εξετάσεων, έχει τεθεί εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου. Χαρακτήρισε ενδιαφέροντα τα πορίσματα από την Επιτροπή Διαλόγου (Λιάκου) που δεν έχουν υιοθετηθεί, καθώς άλλα συζητήθηκαν στην Επιτροπή Διαλόγου, άλλα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και άλλα εμφανίζονται, αιφνιδιάζοντας τους εμπλεκόμενους.

Τόνισε πως πρέπει να δοθεί έμφαση και περιεχόμενο στο Απολυτήριο Λυκείου και αφ’ ενός να πάψει να αποτελεί ένα χαρτί που θα αποκτά οποιοσδήποτε οποτεδήποτε, αφ’ ετέρου να συμμετέχει στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Απαιτείται μια ενιαία αξιολόγηση, από τον Έβρο ως την Γαύδο, με επιστροφή της τράπεζας θεμάτων, όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Ερμήνευσε την πτώση των μαθητικών επιδόσεων, εκτιμώντας πως οι μαθητές δεν υφίστανται σοβαρή αξιολόγηση στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου και το σύστημα θα πρέπει να προσαρμόζει σταδιακά το μαθητή στο περιεχόμενο και στη συμμετοχή σε εξετάσεις, χωρίς βέβαια το μέλλον του να κρίνεται σε μερικά τρίωρα.

Κρίνοντας τον θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων, διαπίστωσε πως το θετικό τους είναι ότι αποτελούν αδιάβλητες εξετάσεις αλλά το αρνητικό τους είναι ότι εθίζουν τον μαθητή στην παπαγαλία και σε συνταγές λύσεων και όχι στην κριτική και αναλυτική σκέψη.

Απέρριψε τη διεξαγωγή εισιτηρίων εξετάσεων από τα ΑΕΙ, προκρίνοντας ένα υβριδικό σύστημα με πανελλαδικού τύπου εξέταση, στο οποίο η αυτονομία των ΑΕΙ θα εκφράζεται μέσα από την επιλογή αριθμού εισακτέων, εξεταζομένων μαθημάτων και συντελεστών βαρύτητας μαθημάτων και εθνικού απολυτηρίου

Ολοκληρώνοντας ο βουλευτής του Ποταμιού, αναφέρθηκε στην οικεία προς αυτόν σχέση μαθητή-αθλητή, υπενθυμίζοντας πως είχε δοκιμασθεί σύστημα τάξεων με αθλητικές διευκολύνσεις το οποίο έχει ατονήσει. Τόνισε πως σπουδές και αθλητισμός, είναι συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά, αναφερόμενος στους επαγγελματίες αθλητές των Η.Π.Α. οι οποίοι αποκτούν ένα γνωστικό υπόβαθρο μέσω του κολλεγιακού συστήματος και φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τη χρυσή Ολυμπιονίκη του Rio Κατερίνα Στεφανίδη η οποία ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα