Ξεκινά η διακριτική διαφήμιση στις εμφανίσεις του ΝΒΑ

Νέα εποχή στο ΝΒΑ, καθώς η διοργανώτρια αρχή του κορυφαίου πρωταθλήματος μπάσκετ στον κόσμο επιτρέπει από φέτος τη διαφήμιση στη φανέλα των 30 ομάδων.

Κάθε σύλλογος μπορεί να επιλέξει το χορηγό που επιθυμεί και να ράψει στο πέτο της φανέλας το σήμα του. Διακριτικά και στα χρώματα της ομάδας. Βλέπουμε για παράδειγμα στη φωτογραφία το σήμα της General Electric στα πράσινα των Boston Celtics και όχι στα μπλε που είναι το παραδοσιακό χρώματα της εταιρίας που ιδρύθηκε το 1982!

Εδώ βλέπουμε τη χορηγία που θα έχουν οι Cleveland Cavaliers, τη γνωστή εταιρία ελαστικών, με αντίτιμο 10.000.000 δολάρια!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα