Το ποδόσφαιρο είναι διέξοδος!

Θα έλεγε κανείς ότι οι φίλοι του Ολυμπιακού αισθάνονται πως το επόμενο πρωτάθλημα θα είναι το πιο ανταγωνιστικό των τελευταίων ετών και γι’ αυτό έχουν ξεπεράσει τον αριθμό των εισιτηρίων που είχαν πουληθεί πέρσι τέτοια εποχή.

Οι δε φίλοι του ΠΑΟ, βλέποντας τις μεταγραφές, γνωρίζοντας τη μικρή χωρητικότητα της Λεωφόρου και εκμεταλλευόμενοι τις εκπτώσεις στις τιμές, έχουν ξεπεράσει κι αυτοί τα 5.500 εισιτήρια. Οι οπαδοί της ΑΕΚ, τέλος, έχουν την καλύτερη δικαιολογία. Είναι η ομάδα τους και πάλι στη Super League.

Αν βάλουμε όλα αυτά τα στοιχεία μαζί και προσπαθήσουμε να δικαιολογήσουμε αυτό που συμβαίνει, τότε θα φτάναμε εύκολα στο συμπέρασμα πως ο κόσμος αγαπάει την ομάδα του. Αλλά αυτή η αγάπη υπερβαίνει φέτος την έννοια του φυσιολογικού και απαιτείται έρευνα εις βάθος.

Φεύγουν τα φτηνά διαρκείας!

Δε μιλάμε άλλωστε για εύπορους φιλάθλους που έσπευσαν με τις πιστωτικές τους κάρτες να κάνουν το κουμάντο τους. Τα περίπου 15.000 εισιτήρια που έχουν ήδη πουλήσει οι τρεις μεγάλες ομάδες της Αττικής είναι κυρίως τα φτηνά και τα οικονομικά, αυτά τα οποία αγοράζουν άνθρωποι του μόχθου και του μεροκάματου, ενδεχομένως και άνεργοι, απλήρωτοι, κακοπληρωμένοι ή «στριμωγμένοι» όσο δεν πάει. Πως, λοιπόν, δικαιολογείται αυτή η τρέλα, την ώρα που οι ελληνικές τράπεζες «προσφέρουν» 50 ή 60 ευρώ ημερησίως; Αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα με το όνομά τους, υπάρχει κόσμος που μπορεί να στήθηκε έξι συνεχόμενες μέρες στα ATM μόνο και μόνο για να δώσει 300 ευρώ για ένα εισιτήριο διαρκείας! Μιλάμε για μοναδικό φαινόμενο!

Προφανώς η εξήγηση είναι μία και μοναδική. Το ποδόσφαιρο αποτελεί διέξοδο για τον κόσμο. Είναι το όπιο του λαού, είναι το κοινωνικό αυτό φαινόμενο που γεμίζει την καθημερινότητα του απλού κόσμου που χρειάζεται πάντα από κάπου να πιαστεί. Αυτή η λατρεία του Έλληνα για τη μπάλα σε μία εποχή που τα πάντα είναι βαλτωμένα και ενδεχομένως η κατάθλιψη να απειλεί κόσμο και κοσμάκη, είναι που επιβάλει στους ανθρώπους που κινούν τα νήματα στο ποδόσφαιρο να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό προϊόν και όχι κάτι ξεφτισμένο!

Υποχρεωμένοι να προσφέρουν καλό προϊόν

Όταν ο κόσμος ανταποκρίνεται, τότε είσαι υποχρεωμένος να του προσφέρεις το καλύτερο δυνατό προϊόν. Υποχρεούσαι να του προσφέρεις κομφόρ στα γήπεδα, καλή πρόσβαση, ασφάλεια, όμορφο και ανταγωνιστικό ποδόσφαιρο. Είναι ιερή υποχρέωση και των προέδρων των μεγάλων ομάδων και των διοργανωτών, αλλά και των χορηγών, να καλλωπίσουν το προϊόν και να το αναδείξουν όσο ποτέ άλλοτε. Οι τράπεζες μπορεί να μείνουν κλειστές για πολλές ακόμη εβδομάδες, αλλά τον Αύγουστο το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει κανονικά και ο φίλαθλος κόσμος δεν θα αντέξει ένα ακόμη αναξιόπιστο πρωτάθλημα, με θέαμα της πλάκας και με βία στα γήπεδα.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, είναι υποχρεωμένοι οι άνθρωποι που κινούν τα νήματα, σε συνεργασία με την  πολιτεία που επιτέλους έδειξε ευαισθησία (παρά τις βεβιασμένες κινήσεις της) να εμφανίσουν ένα προϊόν συναρπαστικό! Όχι για να κάνουν τον κόσμο να ξεχαστεί από τα καθημερινά του προβλήματα, αλλά για να του δώσει μία διέξοδο χαράς. Ο αθλητισμός άλλωστε, μπορεί να έχει μετατραπεί σε κάτι ανταγωνιστικό, αλλά δεν παύει να είναι ένα ιδεώδες, θεμελιωμένο από την ευγενή άμυλα και τον υγιή συναγωνισμό. Όταν, λοιπόν, στην πλέον πρωτόγνωρη κατάσταση της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας, βλέπεις τόσο κόσμο να στέκεται στην ουρά για να προσφέρει το υστέρημά του στην αγαπημένη του ομάδα, είσαι υποχρεωμένος – εάν και εφόσον είσαι μέλος της ποδοσφαιρικής κοινωνίας – να ανταποδώσεις αυτή τη στήριξη.

Όλα δείχνουν πως και οι τρεις μεγάλες ομάδες του κέντρου θα καταρρίψουν τα περσινά νούμερα των πωλήσεων. Μένει να δούμε αν αυτό που θα παρακολουθήσουν φέτος στα ελληνικά γήπεδα θα τους αποζημιώσει. Μακάρι, διότι όσοι αγαπάμε το ποδόσφαιρο ανυπομονούμε για τις Κυριακές που θα φέρουν πίσω το χαμένο μας χαμόγελο.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα