«Βασίλισσα» στις προτιμήσεις των φιλάθλων

Μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα στην Ισπανία, ή πιο σωστά τα αποτελέσματά της, ήρθαν στο φως, δείχνοντας εν πολλοίς το μέγεθος των Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα, αλλά και την ανταπόκριση που έχουν στο κοινό της Ιβηρικής χώρας.

Συγκεκριμένα, η εταιρία AIMC (Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación), δηλαδή η Ένωση για την Έρευνα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της μελέτης (10.000 ερωτηματολόγια) που διενεργήθηκε μέσα στο 2012 σχετικά με την κατανάλωση και τη συμπεριφορά των Ισπανών πολιτών (άνω των 14 ετών) απέναντι στον χώρο του αθλητισμού.

Στην πιο ενδιαφέρουσα κατηγορία, αυτήν δηλαδή που έχει να κάνει με το ποια ομάδα έχει τους περισσότερους υποστηρικτές, η «βασίλισσα» πρώτευσε με ποσοστό 23,8%. Δεύτεροι οι «μπλαουγκράνα» της Βαρκερλώνης με 18,%, ενώ τρίτη αναδείχθηκε η Ατλέτικο Μαδρίτης (3,7%), τέταρτη η Βαλένθια (3,1%) και πέμπτη η Αθλέτικ Μπιλμπάο (2,7%).

Ωστόσο οι Καταλανοί παίρνουν τη δική τους ρεβάνς σε δύο άλλες κατηγορίες. Η Μπαρτσελόνα είναι ο σύλλογος με τις περισσότερες πωλήσεις επίσημων προϊόντων με ποσοστό 4.5%. Η Ρεάλ Μαδρίτης ακολουθεί στη δεύτερη θέση με ποσοστό 3.9%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ατλέτικο Μαδρίτης (0,8%) και στην τέταρτη η Βαλένθια με την Μπέτις (0,7%). Από τους 10.000 Ισπανούς που πήραν μέρος στην έρευνα, το 18% δήλωσε πως μέσα στο 2012 αγόρασε τουλάχιστον μια φορά κάποιο επίσημο προϊόν από ισπανικό σύλλογο, είτε αυτό ήταν φανέλα, είτε ήταν μπάλα, είτε οποιοδήποτε άλλο σουβενίρ.

Τέλος, οι πρωταθλητές Ισπανίας έρχονται πρώτοι και στην ερώτηση «ποια είναι η δεύτερη ομάδα σου», συγκεντρώνοντας ένα ποσοστό της τάξης του 6%, με τους «μερένγκες» να ακολουθούν με 5,1%. Τρίτη και σε αυτή τη κατηγορία η Ατλέτικο Μαδρίτης, θέση την οποία μοιράζεται με την Αθλέτικ Μπιλμπάο (2,9%). Πέμπτη είναι η Μπέτις με 1,8%.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα