«Χρυσορυχεία» τα e-super market

Εν μέσω πανδημίας ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ ξεπέρασε κάθε προσδοκία στη χώρα μας, «γράφοντας» αύξηση 262% και αγγίζοντας τα 163 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ

Χρυσορυχεία εν μέσω πανδημίας αποδεικνύονται για τους εμπνευστές τους τα e-super market, καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι το υγειονομικά και επιχειρηματικά δυστοπικό 2020 ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ ξεπέρασε κάθε προσδοκία στη χώρα μας, «γράφοντας» αύξηση 262% και αγγίζοντας τα 163 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Η παραπάνω εκτόξευση προκύπτει από το ετήσιο report της Convert Group, που μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit (σ.σ. χρησιμοποιείται παγκοσμίως από εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων) συλλέγει λιανεμπορικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και είναι χαρακτηριστικό ότι τον Δεκέμβριο που μας πέρασε το development rate των e-super market στην Ελλάδα τρύπησε… ταβάνι με +669%, συγκριτικά με ον Δεκέμβρη του 2019.

Σημειώνεται ότι το μερίδιο αγορών σε αξία που οι Έλληνες πραγματοποιούν στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ αντί των φυσικών καταστημάτων έφτασε το 2020 στο 1,8%, δηλαδή τετραπλασιάστηκε σε σχέση με το 0,4% του 2019. Τα στελέχη της Convert Group δήλωσαν ότι το ποσοστό αυτό είναι μεν μικρό, αλλά θα αναρριχηθεί πολύ γρήγορα τα επόμενα χρόνια στο 16% που κατέγραψε η Μεγάλη Βρετανία το 2020.

Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι η ανατροπή της εικόνας στον κλάδο δεν αφορά μόνο την επιλογή του ηλεκτρονικού ή του φυσικού σούπερ μάρκετ αλλά και τη συνολική συμπεριφορά του καταναλωτή. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές φαίνεται πλέον να έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα online supermarket, προσθέτοντας στο καλάθι τους κατηγορίες πρώτης ανάγκης, όπως φρέσκα και κατεψυγμένα τρόφιμα (σ.σ. τους μήνες της πρώτης καραντίνας σημείωσαν αύξηση κατά 658%, ενώ κατά τους μήνες της δεύτερης καραντίνας (Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος), παρουσιάζουν αύξηση +486%), που μέχρι και το 2019 δεν ήταν στις κύριες προτιμήσεις τους.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα