Διπλή βράβευση για τον Όμιλο ΟΤΕ

 Οι διακρίσεις για τον Όμιλο ΟΤΕ συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό αφού η εταιρεία έλαβε διπλή διάκριση στα βραβεία εξυπηρέτησης πελατών 2013.

Πιο συγκεκριμένα, την πρώτη θέση στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας” κατέκτησε η Cosmote, καθώς και ο ΟΤΕ στην κατηγορία “Ομάδα Εκπαίδευσης στην Εξυπηρέτηση Πελατών”, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Όπως αναφέρει ο Όμιλος στη σχετική ανακοίνωσή του «πρόκειται για δύο διακρίσεις που επιβεβαιώνουν τόσο την πελατοκεντρική φιλοσοφία του ομίλου και τη δέσμευσή του για διαρκή εξέλιξη, όσο και την προσπάθεια των εργαζόμενών του στην κατεύθυνση αυτή».

Τα Βραβεία διοργανώνονται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την προβολή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της εξυπηρέτησης και την ανάδειξη των ομάδων και των στελεχών που ξεχωρίζουν για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο συγκεκριμένο τομέα.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα