Έναν… Ηρακλή βάζει στη «μηχανή» του ο ΔΕΔΔΗΕ

Ποια είναι τα σημαντικά οφέλη από την εγκατάσταση του νέου συστήματος

Πληροφοριακό σύστημα με την ονομασία «Ηρακλής» που θα επιτρέψει την ταχύτερη ανταπόκριση του ΔΕΔΔΗΕ στα αιτήματα των καταναλωτών ρεύματος, ενώ θα περιορίσει το πλήθος των βλαβών και το χρόνο αποκατάστασης, εγκαθιστά ο Διαχειριστής.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, ανάμεσα στα σημαντικά οφέλη από την εγκατάσταση του νέου συστήματος ξεχωρίζουν: α) Ο περιορισμός του αριθμού των βλαβών στο Δίκτυο αλλά και της διάρκειάς τους, β) η μεγαλύτερη ταχύτητα και η μεγαλύτερη ακρίβεια με τις οποίες θα επιχειρούν τα συνεργεία στα περιστατικά αποκατάστασης βλαβών, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της όχλησης των καταναλωτών ή/και των επιχειρήσεων.

Επίσης, όλοι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν μέσω του έξυπνου μετρητή τους το ενεργειακό τους προφίλ και να διαχειρίζονται τη γνώση αυτή προς όφελός τους αλλά και προς όφελος της κοινότητας. Οι δε πάροχοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση άμεσα σε ενεργειακά δεδομένα για τον καλύτερο επιχειρησιακό προγραμματισμό τους και διαμόρφωση εμπορικής πολιτικής.
Τέλος στον ΔΕΔΔΗΕ εκτιμούν ότι με τον «ΗΡΑΚΛΗ» θα περιοριστεί σημαντικά το αντικοινωνικό φαινόμενο της ρευματοκλοπής, με θετικό αντίκτυπο στον προϋπολογισμό των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων αλλά και των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας.
Με βάση τη συνολικού προϋπολογισμού περίπου 28 εκατ. ευρώ σύμβαση, το νέο πληροφοριακό σύστημα SAP Customer Relationship Management (CRM) αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία σε διάστημα 28 μηνών.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα