Επένδυση μέλλοντος από τον ΟΠΑΠ στο δίκτυό του

Στη λεωφόρο Αθηνών, όπου εδρεύει το διοικητικό στρατηγείο της ΟΠΑΠ Α.Ε., μιλούν πολλές φορές για το «Όραμα 2020», το επενδυτικό πρότζεκτ που τρέχει ο οργανισμός προκειμένου να καταστεί ένας πιο κερδοφόρος και επιτυχημένος όμιλος, που θα φιγουράρει ανάμεσα σε «κολοσσούς» των τυχερών παιχνιδιών, ανταποκρινόμενος κατά προτεραιότητα στις ανάγκες του πελάτη μέσω νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Επιμέλεια: Νίκος Τσαγκατάκης

Αυτό το πρότζεκτ, λοιπόν, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και δεν αφορά αποκλειστικά το μεγάλο στοίχημα με τη λειτουργίας των VLTs. Αφορά τη ραχοκοκαλιά της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, το δίκτυο πρακτόρων του, στην ανάπτυξη και υποστήριξη των οποίων αποφασίστηκε να επενδυθούν περί τα 100 εκατ. ευρώ.

Επενδύσεις κόντρα στην κρίση
Στόχος της παραπάνω επένδυσης είναι η εξέλιξη των πρακτορείων σε τοπικούς προορισμούς διασκέδασης και η μεγιστοποίηση της προοπτικής τους. Κι αυτό διότι στον ΟΠΑΠ γνωρίζουν ότι το δίκτυο των πρακτορείων αποτελεί το «πρόσωπο» των δραστηριοτήτων της εταιρείας προς τους καταναλωτές, παίζοντας βασικό ρόλο στην παροχή παιχνιδιών, την προσέλκυση και την εξυπηρέτηση των πελατών και τη συνολική εμπειρία τους. Η αγορά και οι ανάγκες αλλάζουν, ο ανταγωνισμός εντείνεται και οι πελάτες είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ. Ζητούν ένα χώρο ψυχαγωγίας που διαθέτει σύγχρονο ύφος, προσφέρει περισσότερες επιλογές, παρέχει αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες και αξιοποιεί νέες τεχνολογίες. Υπό αυτό το πρίσμα δεν αποτελεί έκπληξη που, παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί μία από τις μεγαλύτερες εν εξελίξει επενδυτικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Νέο και σύγχρονο πλαίσιο συνεργασίας ΟΠΑΠ – πρακτόρων
Κομβικό ρόλο στη νέα εμπορική πολιτική του ΟΠΑΠ αναμένεται να παίξει η νέα σύμβαση ΟΠΑΠ – πρακτόρων που έχει καταρτιστεί με βάση εμπορικά κριτήρια και ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της εποχής, είναι δίκαιη και καθιερώνει πολιτικές και εργαλεία που δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας και μάλιστα εξασφαλίζει τη σταθερότητα για την επόμενη πενταετία. Επίσης, συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της σχέσης του ΟΠΑΠ με το δίκτυό του και τον μετασχηματισμό των πρακτορείων του.

Η νέα σύμβαση ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορές του. Η πολιτική προμηθειών δημιουργεί σταθερό πλαίσιο, επιβεβαιώνοντας τον μακροπρόθεσμο προσανατολισμό του ΟΠΑΠ, που βάζει στο επίκεντρο της στρατηγικής του τη δημιουργία αναπτυξιακών προοπτικών και προστιθέμενης αξίας για το δίκτυο των πρακτόρων του, μέσα σε ένα δύσκολο και εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι σήμερα οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2016 περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα Retail Excellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. ευρώ για τα πρακτορεία αυτά. Επιπρόσθετα, οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες. Νέες κεντρικές συμφωνίες για την ασφάλιση των πρακτορείων και την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (εξοικονόμηση 32% για ένα μέσο πρακτορείο) δημιουργούν επιπλέον οικονομικά οφέλη για τους πράκτορες.

Χαρτοφυλάκιο παγκόσμιας κλάσης σε προϊόντα και υπηρεσίες
Παράλληλη προτεραιότητα για τον ΟΠΑΠ αποτελεί η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2017, οπότε οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα «όπλα» για να ανταποκριθούν όχι μόνο στις προσδοκίες των πελατών τους, αλλά και να ενισχύσουν τα έσοδά τους (π.χ. τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της ιταλικής αγοράς).

Ειδικότερα, ο ΟΠΑΠ θα προχωρήσει με τη σημαντική αυτή επένδυση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018 για:
# Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ.
# Την εισαγωγή παιγνιομηχανημάτων (Παιχνίδια Play), νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω Tora, virtual games της Inspired και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs.
# Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις που έχει κάνει ο ΟΠΑΠ για να αναβαθμίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών του έχουν δημιουργήσει επιπλέον τζίρο 500 εκατ. ευρώ και επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ για τους πράκτορες.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα