Επιστολή του Μώραλη στον Σπίρτζη για τη γέφυρα της Γρ. Λαμπράκη στον Πειραιά

Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης απέστειλε επιστολή στον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρίστο Σπίρτζη, σχετικά με τη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, η οποία είναι μία από τις βασικές εισόδους και εξόδους προς και από τον Πειραιά, η οποία παρουσιάζει πρόβλημα στατικότητας.

Ο κ. Μώραλης ζήτησε στην επιστολή του να γίνει άμεσα στατικός έλεγχος και επιδιόρθωση του προβλήματος.

Ο κ. Μώραλης στην επιστολή του, αναφέρει χαρακτηριστικά πως «η “Αττικό Μετρό” όφειλε να μελετήσει τη στατική επάρκεια της γέφυρας για το σύνολο των φορτίων της και να προβεί στις αποκαταστάσεις, αν χρειαστεί, με βάση  το πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με τον Δήμο Πειραιά, το οποίο υπεγράφη την 12η Ιουνίου 2012,  μεταξύ του τότε δημάρχου κυρίου Μιχαλολιάκου και του τότε προέδρου της “Αττικό Μετρό” κ. Τσίτουρα. Ο όποιος έλεγχος έγινε από την “Αττικό Μετρό” το 2015 θα πρέπει να επικαιροποιηθεί, αλλά και να υπάρξει προς τον Δήμο Πειραιά έγγραφη ρητή διαβεβαίωση σε σχέση με τη στατική επάρκεια της γέφυρας», επισημαίνεται.

Ο δήμαρχος Πειραιά τονίζει επιπλέον πως ο Δήμος Πειραιά και η Περιφέρεια Αττικής, είναι αποδέκτες πολλαπλών αναφορών και πως έχει δημιουργηθεί κλίμα ανησυχίας στους δημότες, προσθέτοντας ότι «η πόλη ούτως ή άλλως, έχει υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία από τα έργα και την καθυστέρηση υλοποίησης του έργου του τραμ, το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015».

Επιπλέον, σύμφωνα με τον κ. Μώραλη, υπάρχει μια προσπάθεια μετακύλησης υποχρεώσεων στον Δήμο για τη γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη, «παρά το γεγονός ότι δεν είχε καμία εμπλοκή ούτε στην κατασκευή της το 1963, ούτε και στη μετέπειτα κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου μεταξύ της εξόδου από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς την Ομηρίδου Σκυλίτση το 2003 και ως εκ τούτου ο Δήμος δεν διαθέτει κανένα στοιχείο γι΄ αυτές τις κατασκευές».

Μάλιστα σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Πειραιά έχει ζητήσει επιτακτικά την επίλυση αυτού του θέματος,  με επιστολές προς την “Αττικό Μετρό”, αλλά οι απαντήσεις δεν είναι όσο θα έπρεπε σαφείς για ένα θέμα τέτοιας κρισιμότητας και ασφάλειας. Ο κ. Μώραλης υπογράμμισε ακόμα πως οι έγγραφες βεβαιώσεις χρήσης της γέφυρας που έχει μέχρι σήμερα στη διάθεσή του από την “Αττικό Μετρό” δεν επαρκούν, καθώς προέκυψαν εκ νέου ανησυχίες από τον πρόσφατο έλεγχο από κλιμάκιο της Περιφέρειας.

Να υπενθυμίσουμε, ότι σε αποκλειστική συνέντευξή του στην εφημερίδα «Η Άποψη» ο κύριος Μώραλης είχε χαρακτηρίσει το τραμ σαν ένα αχρείαστο έργο, καθώς ακολουθεί τις ήδη υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές.

Επίσης, το έξτρα βάρος από τις ράγες του τραμ, καθώς και από τους συρμούς που θα περνούν από τη γέφυρα θα δημιουργήσουν ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα στην στατικότητα του οικοδομήματος.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα