«Eurovision 2019»: «Σάρωσε» σε τηλεθέαση ο τελικός (φωτό)

Αναλυτικά όσα κατέγραψαν οι μηχανές μέτρησης της Nielsen

Πολύ υψηλή τηλεθέαση στην Ελλάδα σημείωσε, όπως αναμενόταν, ο χθεσινοβραδινός τελικός της «Eurovision», που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και την ΕΡΤΗD.

Ο τελικός κράτησε τέσσερις ώρες και σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος είχε πολύ υψηλότερη τηλεθέαση από κάθε άλλο πρόγραμμα εκείνη τη στιγμή.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν τη «Eurovision 2019» αθροιστικά στα δύο κανάλια έφτασαν το 50,9% στο γενικό και το 53,2% στο δυναμικό κοινό.

Η υψηλότερη τηλεθέαση σημειώθηκε την ώρα της ανακοίνωσης του νικητή, όπου το ποσοστό άγγιξε το 66,8%.

 

Αναλυτικά η τηλεθέαση του χθεσινού τελικού:

ΓΕΝΙΚΟ

ΕΡΤ2 32,8%

ΕΡΤHD 18,1%

Σύνολο: 50,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΕΡΤ2 33,2%

ΕΡΤHD 20%

Σύνολο: 53,2%

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα