Ευθύνες στον Σπίρτζη για τις καθυστερήσεις στον ΒΟΑΚ ρίχνει ο Β. Κεγκέρογλου

Τις κυβερνητικές παλινωδίες αναφορικά με την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) που προκαλούν καθυστέρηση στην έναρξη του έργου καταγγέλλει ο Βασίλης Κεγκέρογλου με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι το υπουργείο Υποδομών εξετάζει νέο μοντέλο κατασκευής.
«Είμαστε στον τέταρτο χρόνο Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και το υπουργείο Υποδομών δεν έχει δημοπρατήσει ούτε χρηματοδοτήσει κανένα νέο τμήμα του ΒΟΑΚ ενώ αντίθετα έχει καθυστερήσει ή και ακυρώσει δημοπρατημένα τμήματα από το 2014, όπως το Πάνορμο-Έξαντη» επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο κ. Κεγκέρογλου και προσθέτει «Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα αλλάζει πάλι πρόθεση η Κυβέρνηση για το βόρειο οδικό άξονα Κρήτης και αντί της ενιαίας μελέτης και του έργου του ΒΟΑΚ, τώρα φαίνεται ότι προτείνεται ο τεμαχισμός του έργου, ως προς τον τρόπο χρηματοδότησης και το σύστημα κατασκευής.
Συγκεκριμένα λέγεται ότι το τμήμα Χανιά-Χερσόνησος θα γίνει με παραχώρηση (διόδια κλπ) , ένα άλλο τμήμα (πιθανόν το Χερσόνησος-Αγ.Νικόλαος) με ΣΔΙΤ και το υπόλοιπο ως δημόσιο έργο».
«Τα χρήματα που, μετά τη κατασκευή οδικών αξόνων στην Ηπειρωτική χώρα προορίζονταν για τον ΒΟΑΚ, δυστυχώς μεταφέρθηκαν από τον κ. Σπίρτζη για να καλύψουν τις αυξήσεις του προϋπολογισμού των έργων με παραχώρηση που ανήλθαν σε 700 εκ. επιπλέον των όσων είχαν συμβασιοποιηθεί» τονίζει ο βουλευτής Ηρακλείου με την Δημοκρατική Συμπαράταξη και υπογραμμίζει «Μετά από όλα αυτά, καταλαβαίνουν όλοι τη σκοπιμότητα του κ. Σπίρτζη να ροκανίσει το χρόνο, τέσσερα χρόνια τώρα, χωρίς να πράξει τίποτα και βέβαια να αρκείται σε υποσχέσεις».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα