«Καμπάνια case study»: Η Κύρα Κάπη, παρέλαβε το βραβείο TikTok για τα βίντεο Μητσοτάκη
Η καμπάνια δέχτηκε συγχαρητήρια και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok - "Ήταν δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο ώστε να μην είναι «cringe»
Με την ειδική τιμητική διάκριση «Ermis White» βραβεύτηκε στον πιο σημαντικό διαγωνισμό για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία στην Ελλάδα, τα Ermis Awards, η παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok.
Σημειώνεται ότι τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πολλές φορές έχει ανεβάσει στο TikTok βίντεο με ατάκες που χρησιμοποιούνται ευρέως στο μέσο αυτό, ενώ έχει παρουσιάσει στιγμές από τα παρασκήνια, σε πολύ επιτυχημένα βίντεο, έχει… τρολάρει υπουργούς του με χιούμορ, αλλά έχει κάνει ακόμα και «haul», μιλώντας τη γλώσσα του TikTok, και έχει «τσαλακώσει» τον εαυτό του με εμφανίσεις με καπέλο και σκέιτ.
@kyriakosmitsotakis_ ❗️Μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου❗️#youthpass
Επίσης, ο πρωθυπουργός έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του TikTok για να μιλήσει για κυβερνητικά μέτρα, αλλά και για να απαντήσει σε ερωτήσεις του κόσμου.
@kyriakosmitsotakis_ Ηρθε η ώρα για haul #kyriakosmitsotakis #haul #ekloges2023
Το βραβείο παρέλαβε η στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη, η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες.
«Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο» ανέφερε η κυρία Κάπη χαρακτηριστικά.
Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος, ο οποίος κατά τη βράβευση σημείωσε:
«Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».
Η διευθύντρια επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, τόνισε, παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση:
«Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια, που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι θα ερχόμουν σήμερα, εδώ, για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία. Κι όμως, τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι ”βαρετός” και να μην είναι καθόλου ”cringe”».
Η Κύρα Κάπη στάθηκε και στους λόγους πίσω από την επιτυχία αυτής της προσπάθειας: «Όλα ήρθαν κάπως και έδεσαν μεταξύ τους και επειδή πολλοί ρωτούν ποιος κρύβεται τελικά πίσω από αυτή την περιβόητη καμπάνια, πρώτα θα πω ότι είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο. Δεύτερον, μία στενή ομάδα, η οποία γενικώς παίρνουμε ρίσκα και σε αυτή την περίπτωση πραγματικά μας βγήκε. Τέλος, ένα καταπληκτικό tik tok agency, το οποίο μας έμαθε άπταιστα ”tiktokικά” και κατάφερε να μεταφράσει το περιεχόμενό μας στη γλώσσα του ΤikΤok. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ».