Οι «αρνητές» τής Black Friday

Για τους αρνητές των εμβολίων ξέραμε, για τους αρνητές της απογραφής μάθαμε εσχάτως, η χθεσινή Παρασκευή μάς έφερε και τους αρνητές τής Blackfriday.

Η «Μαύρη Παρασκευή» είναι ως γνωστόν το καταναλωτικό… χούι που ήρθε και στα μέρη μας από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου οι περισσότερες λιανεμπορικές επιχειρήσεις προσφέρουν τα προϊόντα τους με μεγάλες εκπτώσεις.

Ωστόσο, αυτές οι ευκαιρίες για φθηνό shopping δεν αποτελούν δελεαστικό κίνητρο για μία σημαντική μερίδα των Ελλήνων καταναλωτών που δηλώνουν ότι θα απέχουν.

Το πλήθος των αρνητών της Black Friday αποτυπώνεται σε σχετική έρευνα της Sitecore για τις τάσεις των φετινών εορταστικών αγορών («Holiday Shopping Trends 2021») με το ποσοστό τους να ανέρχεται σε 18%.

Επιχειρηματολογώντας για την απόφασή τους να μην πραγματοποιήσουν αγορές κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday, οι «αρνητές» επικαλέστηκαν στην έρευνα της Sitecore ότι η Black Friday έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και συμπλήρωσαν ότι ο θεσμός τους φαίνεται ξεπερασμένος, ότι πλέον δεν προσφέρονται πραγματικά καλές εκπτώσεις και τέλος ότι προκαλείται ενοχλητικός συνωστισμός στην αγορά.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα