Συλλέκτης βραβείων το SHOPFLIX

Διπλή διάκριση για το marketplace του ομίλου Μαρινάκη στo12o Συνέδριο Business World & Digital Marketing 2023

Με δύο πολύ σημαντικά τρόπαια στις… βαλίτσες τους γύρισαν οι άνθρωποι του SHOPFLIX από τη διοργάνωση του 12ου συνεδρίου Business World & Digital Marketing 2023, πιστοποιώντας ότι το συμφερόντων Μαρινάκη ελληνικό marketplace είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο στην κατηγορία του.

Το συνέδριο που έχει καταστεί θεσμός και σημείο συνάντησης όλων όσοι δραστηριοποιούνται στο «οικοσύστημα» του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του e-Commerce και του Digital Marketing πραγματοποιήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου στην Αθήνα και το SHOPFLIX κατέκτησε τα εξής βραβεία:

>> ΒΡΑΒΕΙΟ ETAILER OF THE YEAR: Η ειδική επιτροπή αξιολόγησης των «e-BIZZ AWARDS 2023» απένειμε τη συγκεκριμένη διάκριση στο SHOPFLIX αναγνωρίζοντας την εξέχουσα θέση του marketplace στον τομέα του e-commerce, η οποία αναγνωρίζεται και έμπρακτα από την αγορά.

Με αυτό το βραβείο που ήρθε ως αποτέλεσμα της συλλογικής προσήλωσης της ομάδας του SHOPFLIX στην καινοτομία, την εμπειρία και την ικανοποίηση του πελάτη από την πρώτη κιόλας ημέρα της λειτουργίας του, το SHOPFLIX αποδεικνύει τη δυναμική και ταχύτατη ανάπτυξή του. Απόδειξη ότι σε 20 μόλις μήνες λειτουργίας το marketplace του ομίλου Μαρινάκη:

α) Συνεργάζεται με 1.500 καταστήματα από όλη την Ελλάδα,

β) Παρουσιάζει στους πελάτες του πάνω από 5,5 εκατομμύρια προϊόντα.

γ) Διατηρεί σε πολύ υψηλά επίπεδα (78) τον δείκτη NPS, με το 84% των πελατών να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την αγοραστική τους εμπειρία μέσω του SHOPFLIX.

δ) Απασχολεί περισσότερους από 131 εργαζόμενους.

ε) Πέτυχε ανάπτυξη 100% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

>> ΒΡΑΒΕΙΟ CTO OF THE YEAR: Στην ίδια διοργάνωση ο chief technology officer του SHOPFLIX, Άκης Χαμαμτζόγλου, ανακηρύχθηκε ως «CTO of the Year». Όπως υπογραμμίζεται από την ηγετική ομάδα του SHOPFLIX η διάκριση του κ. Χαμαμτζόγλου δεν αποτελεί μόνο μια αδιαμφισβήτητα μεγάλη προσωπική επιτυχία του ίδιου αλλά περιποιεί τιμή και για όλη την εταιρεία, αποδεικνύοντας παράλληλα την εξ ορισμού καθοριστική συνεισφορά της ηγεσίας του τεχνικού τμήματος σε έναν οργανισμό που το βασικό προϊόν του είναι η πλατφόρμα και οι νέες τεχνολογίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του το SHOPFLIX του ομίλου Μαρινάκη έχει επενδύσει κεφάλαια ύψους 4 εκατ. ευρώ και έχει προγραμματίσει νέες επενδύσεις που σε ορίζοντα της επόμενης διετίας θα ξεπεράσουν τα 6 εκατ. ευρώ, προκειμένου να γίνει πράξη ο εκπεφρασμένος στόχος της διοίκησης να καταστεί το SHOPFLIX βραχυπρόθεσμα ο leader παίκτης στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα