ΣΥΡΙΖΑ: Ποντάρουν σε κουτσά άλογα για να ανακαλύψουν σκάνδαλα

Τα «παιδιά» του Τσοχατζόπουλου που μεταγράφηκαν από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ διακρίθηκαν στο να κουκουλώνουν σκάνδαλα και όχι για να ξετρυπώνουν

Όταν όλα σου πάνε στραβά είναι λογικό να αναζητείς τρόπο να ξεφύγεις από την δύσκολη θέση. Έτσι, λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας αναζητεί πεδίο αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ σήκωσε ψηλά το θέμα της διαφημιστικής προβολής και του τηλεοπτικού σποτ που παρουσιάστηκε στο Ζάππειο, ισχυριζόμενος ότι το σποτ δόθηκε στην εταιρεία Marketing Greece κόστισε 32 εκατ. Ευρώ και ήταν κλεμμένο από καμπάνια εταιρείας καλλυντικών.  Ταυτόχρονα η Κουμουνδούρου κατηγορεί το Μαξίμου ότι υποβαθμίζει τον ΕΟΤ.

Βέβαια την απάντηση του κ. Πέτσα την κατάπιαν αμάσητη και κατά τον προσφιλή τους τρόπο στον ΣΥΡΙΖΑ κι απλά πυροβολούν τους αντιπάλους. Κατ’ αρχάς για τα 32 εκατομμύρια ευρώ, θα πρέπει να τονιστεί ότι αυτό το ποσό αποτελεί όλο τον προϋπολογισμό του ΕΟΤ. Οπότε θα μπορούσαν να ρωτήσουν κάποιους εκ των ρουφιάνων τους στον ΕΟΤ για να ενημερωθούν σωστά και να μην γίνονται ρεζίλι. Όσο για την εταιρεία Marketing Greece, θα έπρεπε στην Κουμουνδούρου να διαβάζουν πιο προσεκτικά την «Α». Διότι προς ενός περίπου μήνα αποκαλύψαμε ότι δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ. Και απλά εκεί που ασκήσαμε κριτική είναι ότι τοποθετήθηκε ως διευθύνουσα σύμβουλος η σύζυγος του προέδρου του ΣΕΤΕ, η κ. Ιωάννα Δρέττα.

Σοβαρό πρόβλημα

Όμως αυτή η κόντρα του ΣΥΡΙΖΑ με την κυβέρνηση αναδεικνύουν τα εσωτερικά προβλήματα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Από το 2010 μέχρι το 2015 είχαν φτιάξει μία ομάδα από troll που οργίαζαν στο διαδίκτυο υβρίζοντας τους πολιτικούς αντιπάλους. Τα υπόλοιπα κόμματα τους πήραν χαμπάρι και αντέδρασαν. Με αποτέλεσμα τώρα να μην μπορούν να περάσουν τίποτα, καθώς ότι ψεκασμένο και εάν αναρτήσουν άμεσα υπάρχει απάντηση που τους ξεγυμνώνει. Όπως και με τα υποτιθέμενα σκάνδαλα. Ας μην ξεχνάμε ότι κάποιοι από τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως η Όλγα Γεροβασίλη και ο Κώστας Βαξεβάνης αναπαρήγαγαν ότι η παραλία που φαίνεται στην διαφήμιση βρίσκεται στην Κροατία και όχι στο Μαρμάρι της Εύβοιας.

Προφανώς όλοι στον ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να ανακαλύψουν σκάνδαλα, αλλά δεν το έχουν. Κι αυτό διότι όλοι οι μεταγραφέντες από το ΠΑΣΟΚ ανήκουν στη λεγόμενη τσοχατσοπουλική ομάδα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η τσοχατζοπουλική ομάδα (όχι όλοι να το τονίσουμε αυτό) για ένα πράγμα διακρίνονταν στο ΠΑΣΟΚ. Για την δημιουργία σκανδάλων. Οπότε ναι μεν έχουν το know how, αλλά όχι για να τα ξετρυπώνουν, αλλά για τα κουκουλώνουν. Στο ΠΑΣΟΚ ο ειδήμονας στην ανάδειξη σκανδάλων ήταν ο Μιχάλης Καρχιμάκης και αυτός παρέμεινε στην Χαριλάου Τρικούπη. Οπότε στον ΣΥΡΙΖΑ αφού τα περιμένουν όλα από τους τσοχατζοπουλικούς, όλα τα σκάνδαλα που ανακαλύπτουν θα εξαφανίζονται με την δύση του ήλιου.

Πώς να ανατρέψει την κατάσταση

Απλά όλοι κατανοούν ότι ο κ.  Τσίπρας είναι αγχωμένος, καθώς βλέπει όλες τις δημοσκοπήσεις. Και δεν μιλάμε μόνο για την διαφορά των δύο κομμάτων, αλλά και στους επιμέρους δείκτες που αφορούν τους δύο αρχηγούς. Για παράδειγμα στην ερώτηση για την αποτελεσματικότητα ο Πρωθυπουργός συγκεντρώνει ποσοστό 55,4% με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης κινείται στο13,2%. Ακόμη και στο ερώτημα ποιος διαθέτει «μεγαλύτερη κοινωνική ευαισθησία» οι ερωτηθέντες απαντούν σε ποσοστό 44,3% ο Κυριάκος Μητσοτάκης έναντι 13,1% για τον κ. Τσίπρα. Ένα επίσης αρνητικό στοιχείο είναι ότι ακόμη κι ένα 20% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει ότι εμπιστεύεται τον πρωθυπουργό.

Αν σε όλα αυτά προστεθεί και το άγχος που διακατέχει τον κ. Τσίπρα, καθώς βλέπει ότι τα χρήματα της Κομισιόν μπορούν να βοηθήσουν τη χώρα κι εξ’ αντανακλάσεως τον πολιτικό του αντίπαλο, τότε ακόμη και ο πιο αδαής θα κατανοήσει την δύσκολη θέση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Και αυτό φάνηκε και από τη δήλωση του, ότι «να οργανώσουμε τη διαχείριση των κονδυλίων, κατ’ αρχάς την τεχνοκρατική επάρκεια και τη διαφάνεια στη διαχείρισή τους, ώστε να απορροφηθούν». Φυσικά ας μην ξεχνάμε τι τράβηξαν οι τεχνοκράτες επί ημερών του.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα