Υπερσύγχρονο το κέντρο ελέγχου του Μετρό Θεσσαλονίκης

Οι λειτουργίες των συρμών θα είναι drive less (χωρίς οδηγό). Τα δρομολόγια θα προγραμματίζονται κάθε βράδυ και το τρένο θα ξεκινά μόνο του πρωί

Στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του κέντρου ελέγχου λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης και η γενική γραμματέας Υποδομών Ελένη Μαρία Γεράρδου.

Το Κέντρο Ελέγχου και Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, βρίσκεται στην περιοχή της Πυλαίας και είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα στην Ευρώπη. Αποτελεί την «καρδιά» του μετρό καθώς από τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις θα προγραμματίζονται και θα ελέγχονται οι λειτουργίες των συρμών, οι οποίες θα είναι drive less (χωρίς οδηγό). Όπως αναφέρθηκε στη σημερινή ξενάγηση, τα δρομολόγια θα προγραμματίζονται κάθε βράδυ και το τρένο θα ξεκινά μόνο του πρωί.

Στο αμαξοστάσιο του Μετρό σταβλίζονται συνολικά 18 συρμοί, με τις δοκιμαστικές δοκιμές να έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ έχουν προβλεφθεί χώροι και σύγχρονα συστήματα για την ελαφρά και βαριά συντήρησή τους.

Τους επικεφαλής του υπουργείου υποδέχτηκαν και ξενάγησαν ο διευθύνοντας σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος και Νίκος Κουρέτας, καθώς επίσης και οι εκπρόσωποι των δύο ανάδοχων εταιρειών, του Άκτορα και της Hitachi.

«Σήμερα έχουμε την πολύ μεγάλη χαρά να βρισκόμαστε στο αμαξοστάσιο, στα καινούρια γραφεία της Αττικό Μετρό και στο κέντρο ελέγχου λειτουργίας. Όπως διαπιστώσατε τα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν πλέον ξεκινήσει κανονικά. Βρισκόμαστε στην τελική φάση ενός έργου το οποίο, θα μου επιτρέψετε να πω, ότι είχε καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.

«Ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά δεν γινόταν ποτέ. Πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει πραγματικά την πόλη, θα βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών. Εμείς στο υπουργείο Υποδομών από την πρώτη μέρα θέσαμε ένα πολύ συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Είναι σπάνιο να θέτεις χρονοδιάγραμμα σε έργα που είναι τόσο περίπλοκα. Σε αυτό εμμένουμε και πλέον ακόμα και οι πιο δύσπιστοι διαπιστώνουν ότι αυτό το έργο πλέον ολοκληρώνεται», τόνισε.

Όπως είπε στη συνέχεια, το κέντρο ελέγχου λειτουργίας είναι ένας χώρος 1.200 τετραγωνικών μέτρων. «Είναι ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα λειτουργίας που έχουμε αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. Και το κέντρο λειτουργίας και οι σταθμοί θα είναι ένα στολίδι όχι μόνο για την Θεσσαλονίκη, αλλά για όλη την Ελλάδα», σημείωσε ο ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα