Η μεγάλη επιστροφή της ιστορικής ΙΖΟΛΑ

Η αναβίωση μια ιστορικής ελληνικής μάρκας, της ΙΖΟΛΑ, που πριν από χρόνια είχε γίνει στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή συνώνυμη με τη λευκή συσκευή, είναι το επόμενο επιχειρηματικό στοίχημα της «Γ.Ε. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΕΕ», η οποία εξελίσσει το ήδη ευρύ χαρτοφυλάκιο επιτυχημένων μαρκών που αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά.

Για τους νεώτερους και ενδεχομένως μη γνωρίζοντες, η ΙΖΟΛΑ είναι δημιούργημα του Παναγιώτη Δράκου, ενός δαιμόνιου επιχειρηματία από τη Θήβα, και ιδρύθηκε το 1930. Από τότε και για περισσότερα από 50 χρόνια η φίρμα αποτέλεσε για τη χώρα μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με περισσότερους από 2,500 εργαζόμενους και παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως.

Το 1951 παράχθηκε η πρώτη ελληνική ηλεκτρική κουζίνα ΙΖΟΛΑ και το 1952 το πρώτο ψυγείο. Από τότε και έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%.

Η ΙΖΟΛΑ μεσουράνησε στην ελληνική αγορά ως η βιομηχανία οικιακών συσκευών που έφερε «τον πολιτισμό στο σπίτι», όπως επιβεβαίωνε το σύνθημα που την ακολουθούσε για πολλές δεκαετίες. Αποτέλεσε ιστορικό παράδειγμα πρωτοπόρας ελληνικής βιομηχανίας, γεγονός το οποίο δείχνει τι μπορεί να επιτύχει η ελληνική επιχειρηματικότητα. Η περίπτωση της ΙΖΟΛΑ ταυτίστηκε με τη μάρκα που μεγαλουργεί, κυρίως για το καλό της πατρίδας και των εργαζομένων.

Σήμερα, διατηρώντας τη μοναδικότητά της, αναβιώνει μέσα από τα νέα, υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας προϊόντα της, που μπορούν να χαρακτηριστούν όπως και τότε, ως «το κόσμημα του σπιτιού». Ήδη, διατίθενται στα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών, οι πρώτες κουζίνες ΙΖΟΛΑ νέας εποχής, σε τρεις τύπους: εμαγιέ, κεραμικές και εντοιχιζόμενες. Διατηρώντας τη σταθερή κι αδιαπραγμάτευτη ποιότητα που είχε οικοδομήσει η μάρκα στην μακρόχρονη πορεία της στο παρελθόν, οι νέες συσκευές ΙΖΟΛΑ συμβαδίζουν, σχεδιαστικά, με τις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες του σύγχρονου νοικοκυριού και ταυτόχρονα προσφέρουν λύσεις στην ιδανική σχέση αξίας-τιμής.

Αναφερόμενος σε αυτό το νέο εγχείρημα, ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Δημητρίου, δήλωσε τα εξής: «Η ΙΖΟΛΑ υπήρξε μια θρυλική μάρκα, υπόδειγμα δημιουργικότητας μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και νιώθουμε υποχρεωμένοι να δώσουμε στη νέα γενιά καταναλωτών την ευκαιρία να τη γνωρίσει, να την εμπιστευτεί και να την αγαπήσει, όπως οι προηγούμενες».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα