Κράζεις (ρευστότητα), θαυμάζεις (πωλήσεις)

Μπορεί η ρευστότητα στην ελληνική οικονομία να είναι για κλάματα, αλλά όταν πρόκειται για τα παιχνίδια των παιδιών γίνονται και… θαύματα, γεγονός που αποδεικνύεται στην περίπτωση των Jumbo. Και το λέμε αυτό γιατί, σε ένα ομολογουμένως δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, ο όμιλος του Απόστολου Βακάκη κατάφερε να «γράψει» αύξηση πωλήσεων κατά 8,57% στο διάστημα από τον Ιούλιο του 2014 μέχρι και τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.

Συγκεκριμένα, στο εν λόγω εννεάμηνο οι πωλήσεις των καταστημάτων Jumbo ανήλθαν σε 446,17 εκατ. ευρώ έναντι 410,94 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το ποιοτικό στοιχείο που θα πρέπει να υπογραμμιστεί εδώ είναι ότι οι πωλήσεις στα εν Ελλάδι καταστήματα Jumbo κατέγραψαν θετικό ρυθμό αύξησης, χωρίς  ο τζίρος να έχει βοηθηθεί από τη θετική επιρροή της φετινής  πασχαλινής περιόδου που έπεσε νωρίς. Επίσης, αξίζει να επισημανθούν οι καλές «εξωτερικές» οικονομικές επιδόσεις των Jumbo, μιας και στην Κύπρο, για παράδειγμα, οι πωλήσεις παραμένουν ενισχυμένες σε διψήφιο ποσοστό (μετά και το άνοιγμα του νέου καταστήματος στη Λεμεσό), ενώ με διψήφιο ρυθμό αναπτύσσονται και τα καταστήματα του ομίλου στη Βουλγαρία. Όσον αφορά τη Ρουμανία, τα καταστήματα συνεχίζουν την αναπτυξιακή πορεία τους, ενώ τον Μάρτιο λειτούργησε το πέμπτο κατάστημα έκτασης 12.000 τ.μ. στη ρουμανική πόλη Arad.

Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου Jumbo αριθμεί 70 καταστήματα, εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 5 στη Ρουμανία, ενώ διαθέτει και το ηλεκτρονικό κατάστημα «e-Jumbo». Η Jumbo συνεχίζει να επενδύει με στόχο τη δημιουργία ενός ακόμα καταστήματος στην Ελλάδα (9.000 τ.μ.) μέχρι το τέλος της τρέχουσας οικονομικής χρήσης.
Ν.ΤΣ.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα