Και στην ούγια να γράφει… ISO

Κατά το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 πιστοποιήθηκε ο ΟΤΕ για το σύνολο των δραστηριοτήτων του, μια πιστοποίηση η οποία είναι αποτέλεσμα του ανασχεδιασμού όλων των διαδικασιών της εταιρείας, με στόχο την καλύτερη εμπειρία του πελάτη.

Ο γενικός διευθυντής Λειτουργιών και Συστημάτων Πληροφορικής του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γιώργος Αθανασόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η αποτελεσματικότητα μίας εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας της. Στον ΟΤΕ, τοποθετώντας τον πελάτη στο επίκεντρο, προχωρήσαμε σε ανασχεδιασμό όλων των διαδικασιών μας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχουν τα συστήματα και οι νέες τεχνολογίες και υιοθετώντας νέες πρακτικές λειτουργίας. Η πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008, για το σύνολο των δραστηριοτήτων του ΟΤΕ, αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς ώστε να προσφέρουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας».

Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι για την επίτευξη της πιστοποίησης ο ΟΤΕ εφάρμοσε τα τελευταία δύο χρόνια νέες πρωτοποριακές μεθόδους ανάλυσης, καταγραφής, και βελτιστοποίησης διεργασιών και διαδικασιών, ενώ σταδιακά προχώρησε και σε κατάργηση παρωχημένων πρακτικών και κανονισμών.

Η πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008 αφορά στο σύνολο των δραστηριοτήτων του ΟΤΕ και συγκεκριμένα το «Σχεδιασμό, Ανάπτυξη και Εμπορική Διάθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών Επικοινωνιών», το «Σχεδιασμό, Υλοποίηση, Λειτουργία και Συντήρηση Δικτύων, Συστημάτων Επικοινωνιών, Υποδομών Πληροφορικής», τις «Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών», τις «Υποστηρικτικές Λειτουργίες» και τη «Λειτουργία Καταστημάτων».

Η διαδικασία πιστοποίησης πραγματοποιήθηκε από τον ανεξάρτητο φορέα TUV Hellas (μέλος του TUV Nord Group) και το σχετικό πιστοποιητικό έχει διάρκεια τριών ετών.

 

 

Στην κορυφή το 13888!

 

Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για το 2014, αποδεικνύοντας, για ακόμη μία φορά, ότι για τον Όμιλο ΟΤΕ, ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο!

Στο πλαίσιο της 5ης τελετής απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, το 13888 του ΟΤΕ κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας». Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας και της προσήλωσης των ανθρώπων της Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία εκφράζεται σε κάθε προϊόν και υπηρεσία που σχεδιάζει, σε κάθε στιγμή της επικοινωνίας με τον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2014, η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ πραγματοποίησε περισσότερες από 13.000.000 ξεχωριστές επαφές με πελάτες.

Όπως δήλωσε και ο διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Α. Στράτος: «Στον ΟΤΕ αλλάζουμε, γινόμαστε μέρα με την ημέρα καλύτεροι, ερχόμαστε πιο κοντά στις ανάγκες του πελάτη. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την πρωτιά αυτή. Ανήκει σε ολόκληρη την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που με το πάθος και το συναίσθημα που καθημερινά μεταφέρουν στους πελάτες μας, τηρούν την υπόσχεση του ΟΤΕ: Μαζί, είμαστε Ένα».

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την υποστήριξη και αναβάθμιση του ρόλου όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται στην Ελλάδα από το 2010. Στη φετινή, 5η διοργάνωση, υποβλήθηκαν 110 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, το Ινστιτούτο βραβεύει τον πρώτο ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους, για τις πρακτικές τους στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η Κριτική Επιτροπή κάθε κατηγορίας αποτελείται από 3 κριτές και 1 αναπληρωματικό μέλος (1 ακαδημαϊκός, 1 CEO, 1 υψηλόβαθμο στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελάτη).

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα