Ανησυχία στα κανάλια για τη διαφήμιση

Σημειώθηκε σημαντική μείωση της σχετικής δαπάνης

Αν και τη φετινή σεζόν οι τηλεοπτικοί σταθμοί αποφάσισαν να ανεβάσουν αρκετά το κόστος παραγωγής προγράμματος ελπίζοντας πως θα δουν κέρδη στο ταμείο, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική προκαλώντας ανησυχία για το πώς θα βγει η επόμενη σεζόν.

Όπως αναφέρει το newsit.gr, χαρακτηριστικό είναι ότι τους πρώτους δύο μήνες της καινούργιας χρονιάς σημειώθηκε σημαντική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης με αποτέλεσμα τα στελέχη να αναγκαστούν να κόψουν χρήματα από προγράμματα που είναι στον αέρα προκειμένου να παραμείνουν έως το τέλος και να μην ρίξουν πρόωρα τίτλους τέλους.

Ενόψει μάλιστα των εκλογών εύλογα θεωρείται ότι τους επόμενους μήνες η διαφημιστική δαπάνη θα συνεχίσει να ακολουθεί πτωτική πορεία, κάτι που μπορεί να προκαλέσει άμεσα αλλαγές στα σχέδια και τον προγραμματισμό των τηλεοπτικών σταθμών.

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα