Απάντηση του υπ. Υγείας, Α. Γεωργιάδη για τις αδυναμίες που εντοπίστηκαν στην γραμμή 1535
Με ανάρτησή του ο υπ. Υγείας ενημερώνει για επιλογές προγραμματισμού ραντεβού που έχουν οι πολίτες σε υπηρεσίες υγείας
«Η πρόσβαση σε υγειονομικές υπηρεσίες και η δυνατότητα «κλεισίματος» ραντεβού με ιατρούς στην Ελλάδα έχει απλοποιηθεί σημαντικά μέσω διάφορων διαδικτυακών υπηρεσιών, προσφέροντας δωρεάν πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες. Κάθε πολίτης που είναι εγγεγραμμένος σε προσωπικό ιατρό μπορεί εύκολα να επισκεφθεί την πλατφόρμα:http://finddoctors.gov.gr/p-appointment/#/patients/main-menu, για να κλείσει το ραντεβού του χωρίς καμία χρέωση. Αυτή η διαδικασία εξασφαλίζει ότι η επίσκεψη στον προσωπικό ιατρό, καθώς και η περαιτέρω παραπομπή σε ιατρό οποιασδήποτε ειδικότητας, αν απαιτείται, είναι πλήρως δωρεάν και εύκολα προσβάσιμη», σημειώνει ο κ. Γεωργιάδης, και προσθέτει:
«Επιπλέον, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού στα Κέντρα Υγείας σε όλη τη χώρα μέσω της ίδιας υπηρεσίας (https://finddoctors.gov.gr/p-appointment/#/patients/search-appointment), διασφαλίζοντας την άμεση και εύκολη πρόσβαση σε δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ευρύτερη πρόσβαση, το Υπουργείο παρέχει επίσης τη δυνατότητα δωρεάν ραντεβού με ιατρούς που συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ, μέσω της πλατφόρμας: https://gov.gr/ipiresies/ugeia-kai-pronoia/episkepse-kai-noseleia-se-nosokomeio/diathesimoteta-rantebou-me-giatrous-tou-eopuu, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την προσβασιμότητα σε ιατρικές υπηρεσίες».
Η επισήμανση των παραπάνω εφαρμογών είναι σημαντική καθώς δεν είναι γνωστές στους πολίτες ίσως επειδή δεν έχουν επικοινωνηθεί σε μεγάλο βαθμό. Δεν αφορούν, πάντως, σε ραντεβού στα ιατρεία των δημόσιων νοσοκομείων.