Αύξηση διαφημιστικής δαπάνης για να… αντέξει την «Άλτερ Έγκο»

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε δημοσίευμα

Αύξηση στη διαφημιστική δαπάνη κατά 25% χρειάζεται η αγορά, για να αντέξει και την είσοδο της «Άλτερ Έγκο ΜΜΕ» στον τηλεοπτικό κλάδο.

Αν και προεξοφλήθηκε πως η διαφήμιση στην τηλεόραση θα φτάσει σε υψηλά επίπεδα, αυτό δεν συνέβη και όλοι πιέζονται, ενώ η είσοδος του Βαγγέλη Μαρινάκη θα συμπιέσει ακόμη περισσότερο τα οικονομικά των πέντε λειτουργούντων τηλεοπτικών σταθμών.

Η εταιρεία του Β. Μαρινάκη ενεργοποίησε τη διαδικασία αδειοδότησης στο ΕΣΡ και την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων.

Παράλληλα, το Πρωτοδικείο απέρριψε την αίτησή της, με την οποία ζητούσε να κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης η Βήμα FM Ραδιοφωνικές Επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν υποχρεώσεις έναντι των 13 εργαζομένων αλλά και του Δημοσίου.

 

 

Διαβάστε επίσης