ΔΕΗ, Φέσσας και στο βάθος Μαρινάκης για την «Κωτσόβολος»

Όλες οι εξέλιξεις για το πολυαναμενόμενο deal του λιανεμπορίου ηλεκτρικών συσκευών

Λίγα 24ωρα απέμεναν για να τελειώσει ο φετινός Ιούλιος όταν από τις οικονομικές στήλες της «ΑΠΟΨΗΣ» γράφαμε ότι το ενδιαφέρον της ΔΕΗ για την απόκτηση της «Κωτσόβολος» που έχουν βγάλει στο σφυρί οι Βρετανοί ιδιοκτήτες της είναι απολύτως βάσιμο έστω κι αν από την οδό Χαλκοκονδύλη είχαν αποφασίσει να τηρούν σιγή ασυρμάτου.

Χρειάστηκε να περάσουν δυόμιση μήνες από τότε για να εκδηλώσει ανοιχτά τις προθέσεις της η διοίκηση Στάσση. Συγκεκριμένα, στις αρχές της εβδομάδας η ΔΕΗ απάντησε σε σχετικό ερώτημα που τέθηκε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς επιβεβαιώνοντας ότι συμμετέχει στη διαδικασία πώλησης της «Κωτσόβολος», η οποία βρίσκεται στη φάση της κατάθεσης προσφορών, σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης του διαγωνισμού. Μάλιστα από τη διοίκηση της επιχείρησης ηλεκτρισμού υπήρξε η δέσμευση ότι εφόσον εισέλθει σε δεσμευτική συμφωνία για την εν λόγω συναλλαγή θα ενημερώσει προς τούτο την επενδυτική κοινότητα.

Το και επισήμως πλέον επιβεβαιωμένο «μπάσιμο» της ΔΕΗ στην κούρσα εξαγοράς της «Κωτσόβολος» ακολούθησε την είδηση ότι την τελική προσφορά του για την αλυσίδα κατέθεσε και ο όμιλος Quest του Θεόδωρου Φέσσα, αλλά όπως φαίνεται δεν θα είναι μόνο αυτοί οι δύο μνηστήρες που θα κονταροχτυπηθούν για την γνωστή αλυσίδα. Αν πιστέψουμε τους Βρετανούς της Currys που είναι η μητρική εταιρεία της «Κωτσόβολος», το ενδιαφέρον για το πωλητήριο που γνωστοποίησαν στα μέσα Ιουνίου είναι θερμό, οι δε πιθανοί αγοραστές λέγεται ότι είναι αρκετοί.

Μάλιστα οι τελευταίες πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας θέλουν τον όμιλο Μαρινάκη να συγκαταλέγεται στους υποψήφιους αγοραστές της «Κωτσόβολος» έχοντας καταθέσει σχετική προσφορά. Είναι η πρώτη φορά που το όνομα Μαρινάκη ακούγεται για το πολυαναμενόμενο deal του λιανεμπορίου ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας αλλά οι γνώστες της αγοράς δεν εξεπλάγησαν. Κι αυτό διότι συνδύασαν τις φήμες με την αναπτυξιακή πορεία που «γράφει» το άλλο… παιδί του ομίλου Μαρινάκη, το Shopflix.

Το γνωστό marketplace είναι από τα πλέον αναπτυσσόμενα στην χώρα μας διαθέτοντας περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια προϊόντα και είναι προφανές ότι βάζοντας κάτω από την ομιλική ομπρέλα την «Κωτσόβολος» οι συνέργειες που δυνητικά θα προέκυπταν θα ήταν ιδιαίτερα σημαντικές.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα