Δίνουν 400.000 ευρώ για να διαφημίσουν το Μετρό Θεσσαλονίκης που δεν… υπάρχει!
Δίνουν 400.000 ευρώ για να διαφημίσουν το Μετρό Θεσσαλονίκης που δεν… υπάρχει! Αυτ΄η την απόφαση πήρε η διοίκηση της Αττικό Μετρό που ενέκρινε το κονδύλι των χιλιάδων ευρώ την περασμένη εβδομ΄άδα για την επικοινωνιακή προβολή του έργου.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν προβλέπεται να λειτουργήσει έως το τέλος του 2020.
Τι προβλέπει η απόφαση
Ειδικότερα, με απόφαση του Δ.Σ. εγκρίθηκαν τα εξής ποσά:
– 150.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς (το 30% του ποσού θα διατεθεί σε περιφερειακούς σταθμούς)
– 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (το 30% του ποσού θα διατεθεί σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς )
– 110.000 ευρώ στον έντυπο Τύπο (το 30% του ποσού θα διατεθεί στον περιφερειακό Τύπο)
– 110.000 ευρώ για την κατασκευή νέας ιστοσελίδας, την προβολή του έργου στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.