Facebook: «Σινιάλο» Ζάκερμπεργκ για νέο γύρο απολύσεων

Οι απολύσεις έχουν μειώσει τον αριθμό εργαζομένων της εταιρείας στο σημείο που βρισκόταν περίπου στα μέσα του 2021

Τρίτο γύρο απολύσεων ξεκινά από την Τετάρτη η Meta Platforms, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Facebook, ως μέρος ενός σχεδίου που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο για περικοπές 10.000 θέσεων εργασίας.

Η Meta, τον Μάρτιο, έγινε η πρώτη Big Tech εταιρεία που ανακοίνωσε δεύτερο γύρο μαζικών απολύσεων, αφότου έδειξε την πόρτα της εξόδου σε περισσότερους από 11.000 υπαλλήλους το φθινόπωρο. Οι απολύσεις μείωσαν τον αριθμό εργαζομένων της εταιρείας στο σημείο που βρισκόταν περίπου στα μέσα του 2021, μετά από μια έκρηξη προσλήψεων που διπλασίασε το εργατικό δυναμικό της από το 2020.

Ορισμένοι υπάλληλοι επισκέφθηκαν πλατφόρμες όπως το LinkedIn την Τετάρτη για να ανακοινώσουν ότι απολύθηκαν σε έναν γύρο απολύσεων που αναμενόταν να πλήξει τις ομάδες πωλήσεων, διαφήμισης, μάρκετινγκ και συνεργασιών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τον Μάρτιο δήλωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος των απολύσεων της εταιρείας θα πραγματοποιηθεί σε τρεις «δόσεις» σε διάστημα κάποιων μήνες, και πως σε μεγάλο βαθμό θα ολοκληρωθούν τον Μάιο. Μερικοί μικρότεροι γύροι απολύσεων θα μπορούσαν να συνεχιστούν και μετά από αυτόν, πρόσθεσε.

Ποιες ειδικότητες μπήκαν στο στόχαστρο

Συνολικά, οι περικοπές έπληξαν περισσότερο τις ειδικότητες πλην των μηχανικών, ενισχύοντας την πρωτοκαθεδρία εκείνων που γράφουν κώδικα στην Meta. Ο Ζάκερμπεργκ δεσμεύτηκε τον Μάρτιο να αναδιαρθρώσει τις επιχειρηματικές ομάδες «ουσιαστικά» και να επιστρέψει σε μια «βέλτιστη αναλογία μηχανικών προς άλλες ειδικότητες».

Ακόμη και μεταξύ των περικοπών που στόχευαν ειδικά σε ομάδες τεχνολογίας, η εταιρεία κατάργησε θέσεις εργασίας μη μηχανικών, όπως ο σχεδιασμός περιεχομένου και η έρευνα εμπειρίας χρήστη, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.

Περίπου 4.000 εργαζόμενοι έχασαν τις δουλειές τους στις απολύσεις του Απριλίου, όπως ο ίδιος ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε.

Οι απολύσεις στη Meta ήρθαν μετά από πολύμηνη μείωσης του ρυθμού αύξησης των εσόδων και εν μέσω υψηλού πληθωρισμού και περιορισμού των ψηφιακών διαφημίσεων από την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η εταιρεία έχει επίσης διοχετεύσει δισεκατομμύρια δολάρια στη μονάδα της, Reality Labs, η οποία έχασε 13,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, καθώς και ένα έργο για τη διαμόρφωση της υποδομής της για την υποστήριξη του τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.

Πηγή: OT.gr

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα