ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ : Αυτοκινητόδρομος Ε65- Μπαίνουν και τα τελευταία κομμάτια του παζλ

Οι ρυθμοί στα εργοτάξια της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανεβαίνουν στο φουλ, για τις τελευταίες λεπτομέρειες του έργου, που θα διευκολύνει πολύ την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, των ταξιδιωτών, αλλά και των επισκεπτών, καθώς περικλείεται από αρκετούς τουριστικούς προορισμούς (όπως η Καλαμπάκα).

Θα είναι τα δεύτερα εγκαίνια αυτοκινητόδρομου για το 2024, μετά από εκείνα που έγιναν τον περασμένο Ιανουάριο, για τον άξονα της  Αμβρακίας Οδού Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θέλει να ανεβάσει ταχύτητα και για το οδικό τμήμα του Πάτρα Πύργος , προς το τέλος της φετινής χρονιάς.

Γεγονός στο οποίο επικεντρώθηκαν και οι δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού, Χρήστου Σταϊκούρα: «Ακολουθεί τις επόμενες δύο εβδομάδες ο Ε65, που θα παραδοθεί στο σύνολο του μέχρι την Καλαμπάκα, και το μετρό στη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2024. Αποδεικνύουμε την αξιοπιστί μας σε αυτά τα οποία λέμε. Επιπλέον, θα ολοκληρωθεί και ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος το καλοκαίρι του 2025, έχοντας εκτελεστεί περίπου το 80% του έργου μέχρι το τέλος του 2024. Σας μίλησα συνεπώς για 4 μεγάλα έργα που, εν πολλοίς, θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2024. Κοντά στα μεγάλα έργα υπάρχουν και πάρα πολλά μικρότερα έργα, τα οποία παραδίδονται διαδοχικά στην ελληνική κοινωνία που βοηθούν πολύ στην καθημερινότητα του πολίτη, όπως για παράδειγμα η πεζογέφυρα στο Χαϊδάρι».

Τα έργα στο νότιο τμήμα του Ε65, ξεκινούν από την περιοχή της Ανθήλης, πριν την Λαμία (ερχόμενοι από Αθήνα), και καταλήγουν στην αποξηραμένη λίμνη Ξυνιάδα. Τα πρώτα 15 χιλιόμετρα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία από το 2020 και απομένουν τα υπόλοιπα 16 χιλιόμετρα που θα ενώσουν τον Ε65 με το εθνικό δίκτυο των αυτοκινητόδρομων της χώρας.

Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας – Ε65 στην πλήρη ολοκλήρωση του θα ενώσει το λιμάνι του Βόλου με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας καθώς συνδέεται με την Εγνατία Οδό.

Πρόκειται για έργο στρατηγικής σημασίας και αναμένεται να παρέχει πολλαπλασιαστική αξία στην περιφέρεια και στην εθνική οικονομία. Ο αυτοκινητόδρομος ήταν από εκείνα τα μεγάλα έργα τα οποία κινδύνευσαν στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης με ολική κατάρρευση. Οι προσπάθειες του παραχωρησιούχου και της πολιτείας το 2013 έφεραν αποτέλεσμα με αποτέλεσμα η κατασκευή του να μπει σταδιακά σε τροχιά υλοποίησης.

Το έργο παραχώρησης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 αφορά στην κατασκευή του ομώνυμου αυτοκινητόδρομου, από ημικόμβο με τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία Οδό (πλησίον των Γρεβενών), καθώς και στη συντήρηση, λειτουργία και διαχείριση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα