«Η ελληνική διατροφή πρέπει να γίνει διεθνές trend»

Στην επίσημη έναρξη της πρώτης έκθεσης ελληνικών προϊόντων «FoodExpoEridanous» της LidlHellas, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο ξενοδοχείο Intercontinental της Αθήνας έδωσε το παρών η Όλγα Κεφαλογιάννη.

Λίγο πριν το τηλεφώνημα που έκανε το βράδυ της Τετάρτης, ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς στον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Ανδρέα Ανδρεάδη για να ζητήσει τη διαφύλαξη του τουρισμού, ζητώντας τη μείωση των τιμών, που πήραν την ανιούσα, η υπουργός Τουρισμού μίλησε για τους στόχους και τα σχέδια της για την προώθηση της Ελλάδας στο εξωτερικό.

«Με κοινές δράσεις όλων των συναρμόδιων υπουργείων και με την ανάληψη πρωτοβουλιών, που έχουν στο επίκεντρο τους την προβολή ελληνικών προϊόντων, ωφελούνται ο τουρισμός, ο πρωτογενής αγροτικός τομέας, οι εξαγωγές και γενικότερα η ελληνική οικονομία», δήλωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Τουρισμού κατά τη διάρκεια της ομιλίας της.

Μάλιστα, τόνισε ότι επιδίωξη του υπουργείου Τουρισμού είναι ο μελλοντικός τουρίστας να επιλέξει την Ελλάδα, όχι μόνο για τις φυσικές ομορφιές της αλλά και για τα μοναδικά της προϊόντα. «Στόχος μας είναι η ελληνική διατροφή να γίνει όχι μόνο μια σημαντική για την υγεία συνήθεια, αλλά ένα διεθνές trend», συμπλήρωσε η κ. Κεφαλογιάννη. Όσο για το ποιο είναι το κλειδί για να γίνουν ανταγωνιστικά τα ελληνικά προϊόντα, η υπουργός ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για την ποιότητα του αγροτουριστικού προϊόντος.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη δεν παρέλειψε να τονίσει και την επιτυχία του στρατηγικού σχεδίου δράσης για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού που είναι βασισμένο στην ανάπτυξη συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων. «Το σχέδιο αυτό μας οδήγησε τη χρονιά που πέρασε σε αριθμούς ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό και θέτει τις βάσεις για μια ανάλογη πορεία φέτος, αλλά και τα επόμενα χρόνια», είπε χαρακτηριστικά.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα