Η επικοινωνιακή τακτική Σαμαρά στο δρόμο προς τις κάλπες

Το μήνυμα του Μεγάρου Μαξίμου προς τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ξεκάθαρο: Debate με τον υβριστή του πρωθυπουργού δεν πρόκειται να γίνει. Και μπορεί οι… κακές γλώσσες να υποστηρίζουν πως ο Αντώνης Σαμαράς αποφεύγει την τηλεμαχία με τον Αλέξη Τσίπρα, η απάντηση των συνεργατών του πρωθυπουργού ωστόσο δεν αλλάζει.

«Ο πρωθυπουργός θα εμφανιστεί στην τηλεόραση, και όχι μόνο μία φορά» συνεχίζουν τα στελέχη του επικοινωνιακού επιτελείου της ΝΔ, που εδώ και αρκετές ημέρες προετοιμάζουν τις τηλεοπτικές εμφανίσεις του κ. Σαμαρά. Ο προγραμματισμός, που δεν έχει όμως καταλήξει σε απόφαση, κάνει λόγο για τρείς τουλάχιστον τηλεοπτικές εμφανίζεις σε δίκτυα πανελλαδικής εμβέλειας. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι συνεντεύξεις του πρωθυπουργού θα έχουν διάρκεια από 45 λεπτά έως μία ώρα και θα χωρίζονται όπως κάθε φορά σε θεματικές ενότητες.

Οι τρείς αυτές ενότητες είναι η οικονομία και οι προσπάθειες για την παραμονή της χώρας στην ζώνη του ευρώ, η πολιτική αντιπαράθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ και η καθημερινότητα των πολιτών. «Για την οικονομία και την πολιτική οι θέσεις είναι λίγο πολύ γνωστές» δηλώνει στέλεχος που συμμετέχει πολύ ενεργά στην προεκλογική καμπάνια της ΝΔ. Η διαφορά, συνέχιζε η ίδια πηγή, θα γίνει όταν ο πρωθυπουργός αναφερθεί στο σχέδιό του για την καθημερινότητα των πολιτών που θα περιλαμβάνει κοστολογημένες παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την οικονομική κατάσταση των πολιτών.

Τέλος, ο κ. Σαμαράς σχεδιάζει να έχει απευθείας επαφές με κοινωνικές ομάδες.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα