Σπουδαία back-to-back πρωτιά για την Eurobank

Ανακηρύχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπη

Μία σπουδαία  πρωτιά, το βραβείο της «Καλύτερης Ψηφιακής Τράπεζας για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπη για το 2021» («Best Consumer Digital Bank in Western Europe for 2021») απέσπασε η EUROBANK, για δεύτερη διαδοχική χρονιά, από το διεθνούς κύρους αμερικάνικο περιοδικό Global Finance.

Ωστόσο η παραπάνω διάκριση δεν είναι η μοναδική για φέτος που κοσμεί την «τροπαιοθήκη» της ΕUROBANK, καθώς αναδείχθηκε επίσης:

>>«Η Τράπεζα με τα Καλύτερα Προσφερόμενα Online Προϊόντα για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπη για το 2021» («Best Consumer Online Product Offerings in Western Europe for 2021”),

>> «Η πιο Καινοτόμος Ψηφιακή Τράπεζα για Καταναλωτές στη Δυτική Ευρώπη για το 2021» («Most Innovative Consumer Digital Bank in Western Europe 2021»

Αξίζει να σημειωθεί ότι η EUROBANK είναι η μοναδική ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος τριπλή διάκριση, σε επίπεδο Δυτικής Ευρώπης, από το διεθνούς κύρους περιοδικό Global Finance και οι αναγνωρίσεις αυτές ήρθαν σε ακόμη μια χρονιά δυσκολιών που προκλήθηκαν από τις υψηλές απαιτήσεις σε επίπεδο εξυπηρέτησης που «γέννησε» η υγειονομική κρίση.

Υπό αυτό το πρίσμα, δικαιώνεται η επιτυχημένη στρατηγική της EUROBANK να επενδύει, διαρκώς, στην αναβάθμιση της ψηφιακής της παρουσίας με μια Phygital προσέγγιση, που επιδιώκει την αξιοποίηση της τεχνολογίας σε απόλυτη ισορροπία με τον ανθρώπινο παράγοντα.

Τα βασικά κριτήρια για την επιλογή των νικητών

Κάθε χρόνο το περιοδικό Global Finance επιλέγει τα καλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα παγκοσμίως και οι διακρίσεις συνιστούν αξιόπιστο δείκτη αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο. Οι νικητές επιλέχθηκαν από συμμετοχές που αξιολογήθηκαν από μια παγκόσμιας κλάσης επιτροπή κριτών και τους συντάκτες του Global Finance.

Ανάμεσα στα βασικά κριτήρια για την επιλογή των νικητών και την απονομή των διακρίσεων είναι η ισχυρή στρατηγική στην προσέλκυση πελατών μέσω ψηφιακών εφαρμογών και η παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, η ανάπτυξη του πελατολογίου που κάνει χρήση των ηλεκτρονικών δικτύων (ψηφιακό πελατολόγιο), ο επιτυχημένος σχεδιασμός και η λειτουργικότητα των ψηφιακών εφαρμογών, καθώς και το εύρος των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

H EUROBANK ξεχώρισε, μεταξύ άλλων, για την Omnichannel προσέγγιση στον σχεδιασμό και υλοποίηση του e-Banking και του Eurobank Mobile App, τις σύγχρονες μεθοδολογίες και τεχνολογίες που ακολουθεί, καθώς και την πληθώρα δυνατοτήτων που διατίθενται μέσω κινητών συσκευών (Single app Strategy).

Αναδείχθηκαν επίσης:
Η online απόκτηση προϊόντων, με πιο πρόσφατη την απόκτηση του καταναλωτικού δανείου Fast Loan και από το κινητό, μέσω της εφαρμογής Eurobank Mobile App.

Το πλήθος των διαθέσιμων συναλλαγών που μπορούν να πραγματοποιηθούν από τα ηλεκτρονικά κανάλια –και οι οποίες ανέρχονται σε 1.800–,οι δυνατότητες μεταφοράς χρημάτων με χρήση μόνο του αριθμού κινητού τηλεφώνου, και αυτές με άμεση εκτέλεση, καθώς και οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πορτοφολιών. Να σημειωθεί πως η EUROBANK σήμερα παρέχει τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών από τα ψηφιακά πορτοφόλια Apple Pay, Google Pay™ και Garmin Pay.

–Η διαχείριση καρτών EUROBANK μέσω της υπηρεσίας Cards Control, οι μηχανισμοί που διαθέτει η Τράπεζα για ασφαλείς συναλλαγές και η δυνατότητα ελέγχου προϊόντων, ακόμη και από άλλες τράπεζες, μέσω της υπηρεσίας Account Aggregation. Να σημειωθεί ότι η EUROBANK παρέχει και τη δυνατότητα χρήσης προϊόντων από άλλες τράπεζες μέσω της υπηρεσίας Payment Initiation.

¨Όπως εξηγούν οι άνθρωποι της τράπεζας, διαρκής στόχος, στο πλαίσιο του στρατηγικού επιχειρησιακού σχεδιασμού για την EUROBANK 2030, είναι η προσφορά αξιόπιστων, καινοτόμων, προσωποποιημένων, εύχρηστων ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων, προκειμένου ο πελάτης να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7 από όπου επιθυμεί και σε ένα απολύτως ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και την υψηλή εξειδίκευση του προσωπικού της.

Οι πελάτες εξυπηρετούνται στην πλειοψηφία τους από τα ψηφιακά κανάλια, εκτελώντας 93% των μεταφορών και πληρωμών ηλεκτρονικά.

Για την ιστορία να πούμε ότι στη φετινή τελετή βράβευσης που έγινε διαδικτυακά, λόγω των υγειονομικών συνθηκών, η EUROBANK εκπροσωπήθηκε από την κα Όλγα Χαραλαμπίδη και τον κ. Σπύρο Μπεθάνη, επικεφαλής Group Digita lChannels και Omni Channel Customer Experience Platforms, αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα