Στ. Παπασταύρου: “Σημαντική η απανθρακοποίηση, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός”
"Τον Φεβρουάριο του 2027 η πρώτη ερευνητική γεώτρηση" τόνισε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο11o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...