«Αστεράτο» κόσμημα για την αθηναϊκή Ριβιέρα

Νέες θέσεις εργασίας και την παλιά τους λάμψη υπόσχεται να φέρει η Grivalia στα επιβλητικά Aστέρια της Γλυφάδας, καθώς στην Grivalia Hospitality θα ανήκει πλέον το 80% της Ναυσικά Α.Ε., η οποία επί χρόνια μίσθωνε τα Αστέρια Γλυφάδας.

Της Αιμιλίας – Μιγκένα Σουλοβάρη

Ο Αστέρας Γλυφάδας μαζί με τον Αστέρα Βουλιαγμένης υπήρξαν το βασικό πλατό της Φίνος για τις καλοκαιρινές ταινίες της την δεκαετία του ’60. Στις μετέπειτα δεκαετίες τα Αστέρια Γλυφάδας έγιναν συνώνυμα με την νυχτερινή διασκέδαση, ακολουθώντας όμως μία σταθερά φθίνουσα πορεία.

Όλη η αφρόκρεμα της μεταπολεμικής αθηναϊκής κοινωνίας συγκεντρωμένη σε έναν χώρο που μπορούσε να φιλοξενήσει έως και 5.000 άτομα ημερησίως, 120 καμπάνες με όλα τα κομφόρ, αποδυτήρια, εστιατόριο/κέντρο διασκέδασης, καφετέρια/σνακ-μπαρ, ανοιχτοί χώροι άθλησης. Το παλιό ενώνεται με το καινούργιο, νέα και παραδοσιακά υλικά σε μια ιδιαίτερη πρόσμειξη με άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα. Μοντέρνο και συνάμα οικείο, δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας χωρίς να χάνει την χαλαρή και φιλόξενή του ατμόσφαιρα. Θα αποτελέσει το πρώτο οργανωμένο τουριστικό συγκρότημα με λουτρά της σύγχρονης Ελλάδας.

Αρκετό καιρό μετά την αγορά του συγκροτήματος από τον όμιλο Παπαθεοχάρη, εντοπίζονται τυχαία κατά την διάρκεια ανακαίνισης ένα νεκροταφείο της 3ης χιλιετίας π.Χ., και ένα της υστερορωμαϊκής περιόδου. Ο Όμιλος Παπαθεοχάρη σχεδίαζε από το 2015 να δημιουργήσει πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα με όλα τα κομφόρ, ωστόσο οικονομικές δυσκολίες δεν το επέτρεψαν και πλέον το σχέδιο περνά στην θυγατρική Grivalia Hospitality, με σαφή στροφή στο παρελθόν, προσεγμένη οικολογική αρχιτεκτονική τοπίου και πολλαπλά οφέλη για την τοπική και εγχώρια κοινωνία και οικονομία.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια πρότυπη ξενοδοχειακή μονάδα με προδιαγραφές εξωτερικού που θα προσελκύσει τουρισμό υψηλής ποιότητας.

Στόχος η δημιουργία ενός πόλου έλξης διεθνούς βεληνεκούς
Ο Γεώργιος Χρυσικός, διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Properties AEEAΠ και πρόεδρος της Grivalia Hospitality, δήλωσε την υπερηφάνειά του για την απόκτηση του χώρου και τον ξεκάθαρο στόχο του Ομίλου να δημιουργήσει «ένα κόσμημα για την αθηναϊκή Ριβιέρα», έναν διεθνούς βεληνεκούς «πόλο έλξης» που θα αναβαθμίσει την Αθήνα σε all-year-round τουριστικό προορισμό και αναμένεται να δημιουργήσει περίπου 1.000 νέες θέσεις εργασίας. Η Grivalia Properties κατέχει ένα από τα πιο αξιόλογα χαρτοφυλάκια ακινήτων εμπορικής φύσης σε Ελλάδα και Μέση Ανατολή. Σκοπός της εταιρείας είναι η διενέργεια υψηλής ποιότητας επενδύσεων και πιο συγκεκριμένα η απόκτηση και διαχείριση αξιόλογης ακίνητης περιουσίας. Τον Οκτώβριο του 2014, η εταιρεία μετονομάστηκε από Eurobank Properties σε Grivalia Properties, προκειμένου να αναδείξει τον ανανεωμένο εταιρικό χαρακτήρα της με τα αρχικά της Ελλάδας GRivalia, τον επενδυτικό της χαρακτήρα – GrΙvalia και τις αξίες του Ομίλου – GriVALia. Ένα χρόνο μετά, το 2015, ξεκινάει η ενεργειακή αναβάθμιση του συγκροτήματος GreenPlaza στο Μαρούσι και η εταιρεία αναδεικνύει εξίσου τον οικολογικό της χαρακτήρα.

Η Grivalia Hospitality S.A. ιδρύθηκε με στόχο να αξιοποιήσει τα ελληνικά ακίνητα «φιλέτα». Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 51,37% των μετοχών της εταιρείας ανήκει στην Fairfax Financial Holding Ltd, μια εταιρεία που παρουσιάζει από το έτος ίδρυσής της και κάθε χρόνο 19,4% ανάπτυξη. Μεταξύ άλλων, η Grivalia Properties εκμισθώνει πλέον εννέα καταστήματα της ΜΑΚΡΟ ΚΑΣ & ΚΑΡΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε., εκτοξεύοντας το μετοχικό της κεφάλαιο κατά €60.000.000. Τo κόστος του τελευταίου εγχειρήματος της θυγατρικής εταιρείας ανέρχεται στα 29,5 εκατ. ευρώ και η τελική υπογραφή της μεταβίβασης του Αστέρα αναμένεται να μπει στις αρχές του 2018.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα