Το καλοκαίρι δημοπρατείται ο Οδικός Άξονας Πάτρα-Πύργος

«Ως τις 30 Ιουνίου 2014 θα έχει δημοπρατηθεί ο Οδικός Άξονας Πάτρα-Πύργος, που θα έχει μήκος 75 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 340.000.000 ευρώ. Το κονδύλι θα προέρχεται από το ΣΕΣ (το νέο ΕΣΠΑ), αλλά θα εκταμιευτούν από το τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου και όχι από αυτό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος», ανακοίνωσε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Η επίσκεψη του υπουργού μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Πρόκειται ουσιαστικά για μια βαθιά πολιτική κίνηση, που έχει ορίζοντα την επόμενη ημέρα στον χώρο της Κεντροαριστεράς, αφού οι ανακοινώσεις του έρχονται μερικές μόνον ημέρες πριν από τις εκλογές για να απαντήσουν σε ένα ζήτημα αιχμής: Αυτό της περίφημης Ολυμπίας Οδού στο σκέλος της από την Πάτρα ως την Τσακώνα.

Ένα έργο για το οποίο έχει κατηγορηθεί η κυβέρνηση ότι απεμπόλησε και ότι περιορίστηκε να ανοίξει πράσινο φως μόνο για το τμήμα από την Κόρινθο ως την Πάτρα, αφήνοντας απ΄ έξω το μη αποδοτικό τμήμα από την Πάτρα στον Πύργο, την Αρχαία Ολυμπία ως την Τσακώνα, όπου θα κουμπώνει και θα φθάνει ο άξονας Μορέας που θα ενώνει την Τρίπολη με την Καλαμάτα. Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, λειτουργώντας ως ο άφθαρτος της Κεντροαριστεράς, λοιπόν, ήρθε χθες και έδωσε συγκεκριμένα στοιχεία, προϋπολογισμούς και χρονοδιαγράμματα.

*Τμήμα Πατρών Πύργου: Το έργο, μήκους 75 χιλιομέτρων, θα έχει δημοπρατηθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014. Είναι προϋπολογισμού 340.000.000 ευρώ. Υπολογιζόμενος χρόνος παράδοσης, α’ εξάμηνο 2016.

*Τμήμα από Πύργο ως Αρχαία Ολυμπία και ως Καλό Νερό (σύνορα με τη Μεσσηνία). Σε αυτό θα γίνουν μόνον εργασίες συντήρησης και βελτίωσης, και τούτο επειδή το Συμβούλιο της Επικρατείας απαγορεύει να γίνει άλλη χάραξη για να μην επηρεαστεί ο υγροβιότοπος της λίμνης Καϊάφα.

*Τμήμα από Καλό Νερό ως Τσακώνα: Ως τα τέλη του 2014 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η δημοπράτησή του. Το τμήμα είναι μήκους 37 χιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 140.000.000 ευρώ.

Διευκρινίζεται ότι το τμήμα Πάτρα-Πύργος θα γίνει με τη χάραξη Σουφλιά, αφού το ΣτΕ έχει απορρίψει την προσφυγή της Νοτίου Χάραξης από Βραχνέικα και κάτω.

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τόνισε πως «και στην Ηλεία οι πολίτες θα δουν σύντομα να αναπτύσσονται μεγάλα εργοτάξια, που θα απασχολούν εκατοντάδες εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην Ιόνια και στην Ολυμπία Οδό, στο τμήμα Κορίνθου Πατρών». Παράλληλα ευχαρίστησε «αβανταδόρικα» προσωπικά τον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα και το περιφερειακό συμβούλιο για την επιμονή και τις έντονες προσπάθειες που κατέβαλαν.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα