Η Google περιέγραψε τις αλλαγές αυτό το μήνα ως μια περιορισμένη δοκιμή πριν προχωρήσει στην κατάργηση των cookies. Η CMA έχει τη δυνατότητα να ασκήσει ουσιαστικά βέτο στα σχέδια, εάν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι θα βλάψουν άλλες επιχειρήσεις.

Ορισμένα στελέχη του κλάδου δήλωσαν ότι η επικερδής επιχείρηση διαφημίσεων αναζήτησης της Google θα επωφεληθεί από την κατάργηση των cookies, επειδή δεν βασίζεται τόσο πολύ σε αυτά, καθιστώντας την έναν ασφαλέστερο προορισμό για τους διαφημιστές κατά τη διάρκεια της μετάβασης.

Στελέχη της Google δήλωσαν ότι πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να βελτιώσει το απόρρητο των χρηστών, παρέχοντας παράλληλα όσο το δυνατόν περισσότερες αξίες στους διαφημιζόμενους. Οι αλλαγές θα απαιτήσουν από ορισμένες εταιρείες να αναθεωρήσουν τα υπάρχοντα προϊόντα τους ή να επινοήσουν νέα, είπαν.

Πηγή: newmoney.gr