Η OTE Academy γιόρτασε για 9η συνεχή χρονιά την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη

Την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη γιόρτασε για 9η συνεχή χρονιά η OTE Academy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), με μια ξεχωριστή διαδικτυακή εκδήλωση

Με κεντρικό μήνυμα “Be Positive”, η ΟΤΕ Academy διοργάνωσε ένα δωρεάν online event για επαγγελματίες, με στόχο την ενσωμάτωση της «θετικότητας» στην εμπειρία του πελάτη, σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα. Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο βραβευμένος συγγραφέας, κ. Anand Tamboli από την Αυστραλία και οι κ.κ. Α. Κουμαρινός και Ν. Γιαννακόπουλος, μέλη της ομάδας the Speakers.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να σχεδιάζουν καλύτερες εμπειρίες πελάτη με βάση τη θετικότητα, καθώς και τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας, με θετική επίδραση. Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 270 στελέχη από 33 εταιρείες, προερχόμενες από πολλούς διαφορετικούς κλάδους.

Η OTE Academy είναι μέλος του CXPA από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε International και European Exchange Meetings. Διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στον τομέα του customer experience, έχοντας υλοποιήσει περισσότερα από 1.600 σεμινάρια-εκπαιδευτικά workshops σε θέματα «Εμπειρίας Πελάτη».

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα