Προσωρινός ανάδοχος για την παραχώρηση του ΒΟΑΚ η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Αναλαμβάνει την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα από την πόλη των Χανίων μέχρι το Ηράκλειο

Δεν κρύβουν στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του Γιώργου Περιστέρη την ικανοποίησή τους για την ανάδειξή της κατασκευαστικής εταιρείας σε προσωρινό ανάδοχο του έργου παραχώρησης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, του γνωστού ΒΟΑΚ, στο τμήμα από την πόλη των Χανίων μέχρι την πρωτεύουσα του νησιού το Ηρακλείου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι από την διοίκηση της εταιρείας εκφράζεται η πεποίθηση ότι η ανάληψη του εν λόγω έργου σηματοδοτεί μία εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη που ωφελήσει πολλαπλά τον κατασκευαστικό όμιλο και φυσικά τους μετόχους αυτού.

Κι αυτό διότι όπως λένε από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ενισχύεται το μέγεθος και η αξία του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων της κατασκευαστικής, αλλά και η παραγωγή σημαντικών, σταθερών και προβλέψιμων ταμειακών ροών σε μακροχρόνια βάση, επιτρέποντας τη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου.

Σημειώνεται ότι ο συνολικού μήκους Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης 300 χιλιομέτρων (σ.σ. συμπεριλαμβάνονται τα τμήματα Χερσόνησος- Άγιος Νικόλαος που βρίσκεται υπό κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ και Άγιος Νικόλαος-Νεάπολη) αποτελεί τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομος υπό κατασκευή σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Σε αυτό το κατασκευαστικό πρότζεκτ το… μερίδιο Χανιά-Ηράκλειο που αναλαμβάνει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ «μετριέται» σε 187 χλμ. συμπεριλαμβανομένων και 30 χλμ. που αφορούν το υπό προαίρεση τμήμα Κίσσαμος-Χανιά. Με το κατασκευαστικό κόστος του έργου να φτάνει στα 1,8 δισ. ευρώ η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως 5 έτη είναι η περίοδος μελετών-κατασκευών.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα