Τα έργα αντέχουν στην κρίση

Μπορεί η Ελλάδα να μην διανύει την καλύτερη οικονομική της φάση, ωστόσο τα έργα που γίνονται στις συγκοινωνίες συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.

Μάλιστα, το καλοκαίρι του 2015 η μετακίνηση των τουριστών και των κατοίκων του Πειραιά από το λιμάνι στο αεροδρόμιο θα γίνεται σε μόλις 40 λεπτά μέσω του προαστιακού. Τα έργα ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας προχωρούν και αναμένεται σταδιακά να ολοκληρωθούν δίνοντας τη δυνατότητα στους κατοίκους του Λεκανοπεδίου της Αττικής και τους επισκέπτες, εναλλακτικές λύσεις όσον αφορά τις καθημερινές μετακινήσεις τους.

Ήδη την Τετάρτη παραδόθηκε σε λειτουργία ο σταθμός του Ταύρου, που αποτελεί τμήμα του προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Πειραιά και Αθηνών.

Επίσης, εντός του Οκτωβρίου, αναμένεται να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση στα τμήματα Αφίδνες-Οινόη και Αφίδνες-Χαλκίδα, ενώ ως το τέλος του χρόνου θα είναι πλήρως ηλεκτροδοτούμενη η γραμμή από την Αθήνα ως την Τιθορέα. Στο τμήμα Αθήνα-Πειραιάς, η ηλεκτροδότηση αναμένεται να έχει εγκατασταθεί ως τον Μάιο του 2015. Το μοναδικό τμήμα που θα απομένει χωρίς ηλεκτροκίνηση θα είναι το Τιθορέα-Δομοκός.

Ο νέος σταθμός του Ταύρου, που εγκαινιάστηκε από τον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοίδη, βρίσκεται μεταξύ Ρουφ και Ρέντη και αρχικά θα λειτουργεί χωρίς ανελκυστήρες (αναμένεται να λειτουργήσουν τους πρώτους μήνες του 2015). Εκτιμάται ότι ο σταθμός του Ταύρου θα εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό επιβατών καθημερινά, δεδομένου ότι βρίσκεται σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή. Ήδη, με τον προαστιακό μετακινούνται κάθε μέρα από τον Πειραιά ως την Αθήνα περίπου 4.000 επιβάτες με συνολικά 36 δρομολόγια (18 δρομολόγια ανά κατεύθυνση).

 

Η επέκταση του Μετρό του Πειραιά

– 7.6 χλμ, 6 Σταθμοί
– Ο σταθμός Πειραιάς θα αποτελέσει συγκοινωνιακό κόμβο που θα συνδέει τις γραμμές 1 & 3, το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το τραμ.
– Η επέκταση αυτή θα προσφέρει την απ’ ευθείας σύνδεση μεταξύ του λιμανιού και του αεροδρομίου.
– Επιβατική κίνηση: 132.000 επιβάτες ημερησίως
– Προϋπολογισμός Έργου : 730 εκατ. €
– Χρόνος αποπεράτωσης : τέλη του 2017
– Έναρξη κατασκευής: Μάρτιος 2012
Το Τραμ στον Πειραιά

– 5,4 χλμ. μονής γραμμής
– 12 νέοι σταθμοί
– Ανακατασκευή του υφιστάμενου τερματικού Σταθμού στην περιοχή του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ.)
– Προϋπολογισμός: 127 εκ. €
– Περίοδος κατασκευής: περίπου 2 έτη
 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα