Θίασος: Ελένη Τουλουπάκη – Έργα: «Η διάρρηξη» και «Το κίνημα Φρόσω-Φρόσω»

Η θεατρική πλευρά της κας Φρόσως εκδηλώνεται με κωμικοτραγικά έργα όπως «η διάρρηξη», και «η ομάδα στήριξής της» με συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ σε πρωταγωνιστικό ρόλο

Την τελευταία εβδομάδα, εκτός από τα Ελληνοτουρκικά και τον κορωνοϊό, δύο γεγονότα, που αφορούσαν την ακόμη και μέχρι σήμερα προϊσταμένη της Εισαγγελίας Διαφθοράς, κα Ελένη Τουλουπάκη, απασχόλησαν(;) την κοινή γνώμη.

Το πρώτο ήταν η διάρρηξη του σπιτιού της καθ’ ον χρόνο η ίδια βρισκόταν σε διακοπές, και το δεύτερο η δημιουργηθείσα από φίλους και θαυμαστές της για το έργο της κίνηση στήριξής της μέσα από το διαδίκτυο.

Και τα δύο παραπάνω «γεγονότα» συνειρμικά μας έκαναν να θυμηθούμε κάποια στοιχεία από το βιογραφικό της κας Τουλουπάκη. Έτσι, με μια μικρή αναδρομή, θυμηθήκαμε ότι η κα εισαγγελέας τρέφει μεγάλη αγάπη για το θέατρο και ότι σε μικρότερη ηλικία είχε συμμετάσχει και σε θεατρικές παραστάσεις.

Συμπερασματικά, η συνειρμική σύνδεση των θεατρικών πεπραγμένων της κας Τουλουπάκη με τα παραπάνω δύο «γεγονότα», της διάρρηξης και του κινήματος στήριξής της (εμείς πλέον θα το αναφέρουμε ως «Κίνημα στήριξης Φρόσω-Φρόσω», χρησιμοποιώντας το υποκοριστικό της όνομα που αναφέρεται στους δικαστικούς κύκλους), ήταν αναπόφευκτη.

Και αυτό διότι η αστυνομική έρευνα διαπίστωσε ότι η διάρρηξη δεν αφορούσε μόνο το διαμέρισμα της κας Τουλουπάκη, αλλά και το έτερο διαμέρισμα του κ. Κουτεντάκη στην ίδια πολυκατοικία.

Και όμως, όπως συμβαίνει στα θεατρικά έργα, η κα Τουλουπάκη, ως πρωταγωνίστρια του έργου, και κάποιοι «ψεκασμένοι» ΣΥΡΙΖΑίοι έσπευσαν από τις πρώτες ώρες της διαπίστωσης της διάρρηξης να ισχυριστούν ότι οι διαρρήκτες είχαν στόχο έγγραφα που αφορούσαν τις έρευνες της εισαγγελέως Διαφθοράς(!!!).

Η μεν κα Τουλουπάκη, με αυθημερόν δήλωσή της, έσπευσε εν είδει ηρωίδας αρχαίας τραγωδίας να ισχυριστεί ότι «το επόμενο θα είναι να με σκοτώσουν».

Ο δε θίασος του θεατρικού έργου, αποτελούμενος από τους τομεάρχες Δικαιοσύνης και Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ κ.κ. Σπύρο Λάππα και Γιάννη Ραγκούση, έσπευσε να δώσει τραγικό χαρακτήρα(!!!) με «σκληρά» ερωτήματα όπως: «Γιατί δεν απετράπη από τα αστυνομικά όργανα η διάρρηξη;» και «Γιατί αφαιρέθηκε μόνο ο ηλεκτρονικός υπολογιστής της εισαγγελέως;».

Οι θεατές της παράστασης, δηλαδή εμείς που παρακολουθήσαμε το έργο, και αφού πληροφορηθήκαμε όλες τις λεπτομέρειες, χειροκροτήσαμε με θέρμη την πρωταγωνίστρια και τον θίασό της, αφού με τον κωμικό χαρακτήρα της παράστασης ξεφύγαμε λίγο από το άγχος των ελληνοτουρκικών και του κορωνοϊού και γέλασε το χειλάκι μας.

Και αυτό γιατί:

>> Η διάρρηξη έγινε από «μπουκαδόρους» με σκοπό την πιθανή εύρεση χρημάτων ή τιμαλφών, και στα δύο διαμερίσματα και όχι για να βρουν έγγραφα των ερευνών της κας Τουλουπάκη για τη Novartis.

>> Σύμφωνα με τους δικονομικούς κανονισμούς, απαγορεύεται οι εισαγγελείς να φυλάττουν έγγραφα δικογραφιών στο σπίτι τους.

Και επειδή επί δυόμισι συναπτά έτη που διήρκησε η έρευνα της κας Τουλουπάκη για τη δήθεν εμπλοκή πολιτικών προσώπων στην υπόθεση Novartis, δεν υπήρξε έγγραφο που να μην έχει δει το φως της δημοσιότητος από το «Έθνος», το «Documento», την «Αυγή», την «Kontra news», είναι απίθανο η κυρία εισαγγελέας να απέκρυπτε στο σπίτι της κάτι σχετικό. Βεβαίως, δεν θα προσχωρήσουμε στην άποψη του Στέφανου Χίου στο «Μακελειό», περί προσπάθειας των διαρρηκτών να συλλέξουν στοιχεία προσωπικού χαρακτήρα (φωτογραφιών, κ.λπ.)…

>> Οι εισαγγελείς προστατεύονται από αστυνομικά όργανα όταν μετακινούνται εκτός Εισαγγελίας. Από κανέναν κανονισμό δεν προκύπτει ότι φυλάσσεται η οικία τους ή το εξοχικό τους όταν απουσιάζουν. Σε διαφορετική περίπτωση, θα έπρεπε σπίτια ή διαμερίσματα να φυλάσσονται απασχολώντας κάποιες χιλιάδες αστυνομικών οργάνων.

Με όλα τα παραπάνω, το έργο με τίτλο «Διάρρηξη» με πρωταγωνίστρια την κα Τουλουπάκη και θίασο τους προαναφερόμενους ΣΥΡΙΖΑίους «ανέβηκε» με την προσδοκία της επιτυχίας, χειροκροτήθηκε στην πρώτη και μοναδική παράστασή του, την δε επομένη «κατέβηκε» ελλείψει ενδιαφέροντος από το κοινό…

Σημείωση: Κάποια ενημερωτικά σάιτ δικαστικού περιεχομένου, προφανώς λόγω των μεγάλων θερμοκρασιών, δεν αντελήφθησαν ότι επρόκειτο περί διάρρηξης από «μπουκαδόρους» και όχι από «πράκτορες» παρακρατικού χαρακτήρος, γι’ αυτό και δεν ανέφεραν καν στο έγκυρο ρεπορτάζ τους τη διάρρηξη και του άλλου διαμερίσματος. Εδώ ταιριάζει η ατάκα του αείμνηστου Στάθη Ψάλτη –προς τον σημερινό Στάθη– «Τι πράγματα είναι αυτά; Βγαίνω απ’ τα ρούχα μου». Και αυτά ενώ φορούσε μόνο το μαγιό του.

Ας περάσουμε τώρα στο δεύτερο, την κίνηση στήριξης στην κα Τουλουπάκη.

Αναφέρεται στο περιεχόμενο των «εγκεφάλων» της στήριξης, το έργο της κυρίας εισαγγελέως στην Εισαγγελία Διαφθοράς.

Σε αυτό το έργο στον ρόλο του θιάσου αναδεικνύονται διάφοροι «ψεκασμένοι» ΣΥΡΙΖΑίοι, οι οποίοι προσπαθούν να τετραγωνίσουν τον κύκλο.

Κατ’ αρχάς, για ποιο έργο της κας Τουλουπάκη στον τομέα της Διαφθοράς κάνουν λόγο;

>> Για τους 4.000 γιατρούς που συνταγογραφούσαν επ’ ωφελεία της Novartis ως γνωστόν η κα Τουλουπάκη όχι μόνο δεν έκανε κάποια δίωξη, αλλά άφησε να παρέλθει και το χρονικό διάστημα παραγραφής των 5 ετών, αφού επρόκειτο για πλημμελήματα.

>> Όσον αφορά τους δέκα πολιτικούς, που προσπάθησε να εμπλέξει, οι επτά αρχειοθετήθηκαν από την ίδια, οι δύο χωρίς κανένα στοιχείο εις βάρος τους κρατούνται σε ομηρία για να ισχυρίζεται η κα Τουλουπάκη ότι κάτι κάνει… και ο τελευταίος από τον περασμένο Οκτώβριο του 2019 αναμένει από τη «συντρόφισσα» της κας Τουλουπάκη στον ΣΥΡΙΖΑ ανακρίτρια κα Μπόσνου να ασχοληθεί με τον φάκελο της δίωξης ώστε με συνοπτικές διαδικασίες να αθωωθεί διά βουλεύματος.

Όσον αφορά το επίπεδο και τις γνώσεις των υποστηρικτών του κινήματος, δημοσιεύουμε δύο αναρτήσεις τους:

Τώρα, σχετικά με τους εκπροσώπους του κινήματος, κ.κ. Μαρία Λιόπα, Έρση Φωτοπούλου και Γρηγόρη Ερδινέλη, δεν περιμένουμε απάντηση για το έργο της κας Τουλουπάκη στη Διαφθορά, και εκφράζουμε τη βεβαιότητα ότι η συμπαράστασή τους στην «αγαπημένη» εισαγγελέα του ΣΥΡΙΖΑ θα εκτιμηθεί δεόντως από την ηγεσία του κόμματος σε μελλοντικές υποψηφιότητες σε αυτοδιοικητικούς ή άλλους ρόλους.

Πιστεύουμε όμως ότι θα είχε μεγαλύτερη απήχηση ένα κίνημα για την προστασία της χελώνας καρέτα-καρέτα, των αδέσποτων κατοικίδιων, ή το κίνημα προστασίας της μεσογειακής φώκιας. Σίγουρα θα ήταν πιο κατανοητό από το αμφιβόλου υποδομής κίνημα προστασίας της Ελένης Τουλουπάκη

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα