Τι ποσοστό τηλεθέασης έκανε η πρεμιέρα του «MasterChef 3»

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της «Nielsen»

Το πρόγραμμα που κέρδισε τις εντυπώσεις την περασμένη σεζόν, επέστρεψε στις οθόνες μας. Και φυσικά μιλάμε για το «MasterChef 3» που έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Δευτέρας απέναντι από δημοφιλή σίριαλ και από το «Power of Love».

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της «Nielsen», στο σύνολο σάρωσαν οι ελληνικές σειρές, με πρώτο το Τατουάζ (22,7%), ενώ το ριάλιτι μαγειρικής περιορίστηκε στο 16,6%.

Στο δυναμικό κοινό, όμως, τα πράγματα αντιστράφηκαν.

Η συνταγή του Star πέτυχε και οι τηλεθεατές… δοκίμασαν το φαγητό σε ποσοστό 22%. Ακολούθησε το «Πέτα τη φριτέζα» με 21,1%, ενώ πολύ χαμηλότερα κινήθηκε το ριάλιτι… αγάπης του ΣΚΑΪ.

Η συνέχεια επί της οθόνης…

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα