Τι βλέπουν περισσότερο οι Έλληνες στο Netflix!

Αναλυτικά τα στοιχεία που έδειξε η σχετική έρευνα

Ήταν ανήμερα των Φώτων πριν από τρία χρόνια όταν -στο πλαίσιο της έκθεσης τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας- έγινε η ανακοίνωση δια στόματος του CEO του «Netflix» Ριντ Χάστινγκς ότι η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα streaming στον κόσμο επεκτείνεται σε περισσότερες χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.

Από τότε μέχρι σήμερα, μετά από αξιολόγηση και συγκέντρωση ενδεικτικών στοιχείων υπάρχει πλέον σαφής εικόνα για το τι προτιμούν να βλέπουν στην εν λόγω πλατφόρμα οι Έλληνες.

Όπως προκύπτει από την έρευνα της εταιρείας δημοσκοπήσεων «ierax analytics» που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, η σειρά στην οποία το 21% των συμπατριωτών μας δίνει  την… ψήφο εμπιστοσύνης είναι οι περιπέτειες του Καθηγητή του Μπερλίν, της Τόκιο και της παρέας τους στο ισπανικό «La Casa de Papel».

Δεύτερο έρχεται με μεγάλη διαφορά το αμερικανικό «Stranger Things» με 6.6% και τρίτο το βρετανικό «Peaky Blinders» με 6.4%. Επίσης, το «Black Mirror: Bandersnatch» που έγινε διαθέσιμο στις 28 του περασμένου Δεκέμβρη το είδε ήδη το 46% του ελληνικού κοινού.

Ακόμη, αποδείχτηκε πως η τηλεόραση είναι το πιο δημοφιλές μέσο με 64% και ακολουθεί το κινητό με 55%, το laptop με 39%, το desktop με 25% και το tablet με 14%. Όσο για το πόσο συχνά βλέπουμε Netflix, το 53% των χρηστών δήλωσε ότι παρακολουθεί καθημερινά, και το 29% 3 με 5 φορές την εβδομάδα.

H έρευνα της ierax analytics διεξήχθη ηλεκτρονικά από τα social media και την ιστοσελίδα της εταιρείας στο διάστημα 9-14 Ιανουαρίου 2019 και συμμετείχαν 4.366 άτομα, άνδρες και γυναίκες κυρίως μέχρι 40 ετών.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα