«Πώς ξέπεσε τόσο;»: Ξευτιλίζει τη Βανδή ο Μουρατίδης

Με πολύ σκληρά λόγια αναφέρθηκε στην καλλιτεχνική πορεία της Δέσποινας Βανδή, ο Νίκος Μουρατίδης, κρίνοντας πώς έχει πάρει την κατιούσα, πώς έχει ξεπέσει, και πως έφτασε στο σημείο να δουλεύει με δευτεροκλασσάτα ονόματα και να μην πατάει ψυχή στο κέντρο που εμφανίζεται.

Με αφορμή το πρόωρο φινάλε των νυχτερινών της εμφανίσεων με τον Χρήστο Χολίδη, ο Νίκος Μουρατίδης, μέσω του blog του nikosonline.gr, την «έσφαξε» κανονικότατα. Γυρνώντας τον χρόνο πίσω, και πιο συγκεκριμένα το καλοκαίρι του 1996, θυμάται που την «τσίμπησε» από τέταρτο όνομα νυχτερινού κέντρου και την έβαλε πρωταγωνίστρια στο πλευρό του Γιώργου Μαζωνάκη, του οποίου ήταν μάνατζερ τότε.

pppp

«Την Βανδή εγώ την γνώρισα το καλοκαίρι του 1996 (ήταν σαν την φωτογραφία πάνω), όταν ήμουν μάνατζερ του Μαζωνάκη, και φτιάχνοντας ένα σχήμα για το καλοκαιρινό BioBio την πήρα από τέταρτο όνομα και την έβαλα πρωταγωνίστρια δίπλα του. Εκείνη η κοπέλα του τότε, δεν έχει καμία σχέση μ’αυτήν που είναι σήμερα. «Εμ βέβαια…», μου λέει γνωστή τραγουδίστρια-που δεν την χωνεύει καθόλου. «…και βέβαια δεν έχει σχέση. Τώρα έχει άλλο στόμα, πολλά περισσότερα μαλλιά, έχει άλλο στήθος… όλα άλλα»! Ωχ Παναγίτσα μου…. τι γλώσσα!!!! Απ’ ότι ακούτε η Βανδή φαίνεται ότι έχει φανατικούς φίλους, αλλά και φανατικούς εχθρούς. Πολύς κόσμος του χώρου, δεν την χωνεύει-άγνωστο το γιατί. Είναι ο χαρακτήρας της, η νοοτροπία της, το ύφος και το τουπέ της; Ποιος ξέρει; Πάντως η πορεία της έχει περάσει πολλά σκαμπανεβάσματα. Από τον Βασίλη Καρρά και τον Γιάννη Πάριο, πέρασε στον Μαζωνάκη και τον Σφακιανάκη, και έχει φτάσει να δουλεύει πια με ονόματα που άλλες εποχές δεν θα το σκεφτόταν καν», γράφει ο Νίκος Μουρατίδης, ενώ στη συνέχεια παραθέτει τα όσα άσχημα λέγονται για εκείνη από δημοσιογράφους και συναδέλφους της.

«Πολύ styling, αδελφάκι μου, πολύ πόζα, πολύ ύφος, πολύ δηθενιά… και το απίστευτο είναι ότι το συνεχίζει. Δεν έχει αντιληφθεί άραγε ότι ο κόσμος μυρίζεται το ψεύτικο, από μακριά;» μου λέει μια φίλη δημοσιογράφος, που τόσο η γλώσσα όσο και η πένα της… ματώνουν! «Η Βανδή ποτέ δεν μου άρεσε. Κάνοντας αυτήν την δουλειά έχω μάθει να ξεχωρίζω τους αυθεντικούς, τους original καλλιτέχνες από τους ψεύτικους. Και η Βανδή, εξ αρχής ήταν ένα μεγαλοπρεπές ψεύτικο… τίποτα.

Άουτς! Αυτό έτσουξε. Πολύ απόλυτη άποψη! Γιατί μην ξεχνάμε ότι Βανδή έκανε τη δική της επιτυχία με προσέλκυση πολλών θαυμαστών εδώ και 22 χρόνια… άλλα επειδή έχει ο καιρός γυρίσματα, εκείνη η Βανδή του τότε, σήμερα τι έχει απογίνει; Γιατί πια δεν προσελκύει θαυμαστές, γιατί δεν κάνει πραγματικές επιτυχίες, γιατί υποφέρει για να βρει χώρους να τραγουδήσει και συνεργάτες; Πως κατάφερε και κατάντησε να δουλεύει με τον Χολίδη και μάλιστα να κλείνουν κακήν κακώς; Πως κατάφερε να της κάνουν κριτική ακόμα και εκείνοι που την λάτρευαν- το επίσημο fan club της;

Είναι γεγονός πως η νύχτα της Αθήνας έχει υποστεί πλήγμα από την οικονομική κρίση, και κάποιοι καλλιτέχνες το έχουν αντιληφθεί και άλλοι όχι. Οι χρυσές εποχές των 5 και 6 ημερών στα κέντρα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Μέσα σε αυτό το κλίμα αλλαγών πρέπει να προσαρμοστούν και τα «μεγάλα» πυροβολικά της ελληνικής δισκογραφίας. Ένα από αυτά και η Δέσποινα Βανδή, η οποία σαν να μην καταλαβαίνει τίποτα, πιο πολύ αυτοπροβάλλεται για την προσωπική συλλογή των ρούχων της ή σαν κριτής σε μουσικά talent show και λιγότερο ως τραγουδίστρια των μεγάλων επιτυχιών. “Η Βανδή εξακολουθεί να πουλάει γκλαμουριά, σε ένα κόσμο που υποφέρει από ανεργία και φτώχεια. Σαν να μην έχει καταλάβει τι συμβαίνει γύρω της. Τόσο εγωκεντρικό άτομο δεν έχω ξαναδεί. Την έφαγε ο ναρκισσισμός και η εγωπάθεια της. Η λύσσα της να είναι κάθε βδομάδα στα περιοδικά με άλλα ρούχα, με πανάκριβα αυτοκίνητα, με δεκάδες σακούλες από shopping… έλεος χρυσή μου! Φτάνει!». Ο φίλος ραδιοφωνικός παραγωγός που πήρα στο τηλέφωνο για να τον ρωτήσω την γνώμη του, ήταν καυστικότατος.

 Από κάποια στιγμή και μετά που κατάλαβε ότι δεν «τραβάνε» τα τραγούδια του Φοίβου, άλλαξε εταιρία, άλλαξε ρεπερτόριο, πήγε στην Heaven του ομίλουAntenna, και ο Antenna για την «σπρώξει» την έβαλε στο Voice. Είναι αυτό που λέμε το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δύο το πρόσωπο. Μόλις όμως τέλειωσε το The Voice,έπρεπε πλέον να αναλάβει μόνη της τη προώθηση των τραγουδιών της. Κυκλοφόρησε (από τον Νοέμβριο του 2015 μέχρι τον Ιούνιο του 2016) τρία νέα τραγούδια απ την επικείμενη δισκογραφική δουλειά της. Και τα τρία ΔΕΝ γνώρισαν επιτυχία και αποδοχή από τους φαν της αλλά και το ευρύ κοινό. Και τα τρία τραγούδια κινήθηκαν χαμηλά σε θεάσεις στο YouTube και οι αρνητικές ψήφοι και τα dislikes για τα βίντεο της είναι πρωτοφανείς.

Μέσα σε όλες τις «αναποδιές» που της συμβαίνουν, η Βανδή εξακολουθεί να ανεβάζει σχεδόν κάθε μέρα στις προσωπικές της σελίδες στα social media ρούχα και αξεσουάρ της προσωπικής της συλλογής φορώντας τα η ίδια ή πολλές «διάσημες» φίλες της. Όποιος δε τολμά να γράψει σχόλιο για τις τιμές των ρούχων/αξεσουάρ μπλοκάρεται άμεσα από τις σελίδες της. Ακόμη και άτομα απ’ το ανεπίσημο φαν κλαμπ της τραγουδίστριας Vandicted το οποίο απαριθμεί 360 μέλη αναφέρουν στις αναρτήσεις τους σχόλια για αναγκαία αλλαγή στις νυχτερινές εμφανίσεις, στην προώθηση των τραγουδιών της και γενικότερο στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται η Δέσποινα στα νυχτερινά κέντρα που τραγουδά» κατέληξε ο μουσικός παραγωγός, παρουσιάζοντας φωτογραφίες της, που δείχνουν το πόσο πολύ «άλλαξε» στο πέρασμα των χρόνων.

ααααααααααααααααα

Λογικό επόμενο ήταν το κείμενο αυτό του Νίκου Μουρατίδη κατά της Δέσποινας Βανδή, να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων εναντίον του, με πολλούς να τον χαρακτηρίζουν ως κακό. Η απάντησή του στα πυρά που δέχτηκε ήταν άμεση, εξηγώντας γιατί δεν διστάζει να λέει δημόσια την άποψή του, όσο και αν αυτή πονάει κάποιους.

«Με αφορμή ένα άρθρο που έγραψα με τίτλο «Έχει τελειώσει η Βανδή», και που ξεσήκωσε θύελλα συμφωνιών και διαφωνιών, εγώ προσωπικά δέχτηκα πολλές κατηγορίες ότι είμαι κακός και ότι στάζω δηλητήριο. Θέλω να σας πω λοιπόν, ότι έχω δουλέψει χρόνια πολλά στην δισκογραφία, έχω συνεργαστεί με όλους τους μεγάλους του Ελληνικού τραγουδιού, έχω περάσει από έντυπα, ραδιόφωνο και τηλεόραση… Την ξέρω την δουλειά. Πολύ καλά. Και ξέρω να βλέπω τα λάθη και τις στραβοτιμονιές.

Όταν λοιπόν λέω την άποψη μου και την στηρίζω, και παραθέτω στοιχεία…. όταν μπαίνω στον κόπο να ασχοληθώ με κάτι «στραβό», δεν σημαίνει ότι βγάζω κακία. Εγώ περισσότερο σαν συμβουλή το βλέπω. Ελπίζω δηλαδή, ότι αν διαβάζει κάποιος καλλιτέχνης αυτά που γράφω, αν προσέξει και τα διαβάσει σωστά, θα διακρίνει ότι τον συμβουλεύω. Επισημαίνοντας τα λάθη του, είναι σαν να του κρούω τον κώδωνα του κινδύνου. Μην βιάζεστε λοιπόν να με κατηγορήσετε ότι γράφω κακίες για τον Σάκη, τον Χατζηγιάννη, την Βανδή κτλ. κτλ….. Γιατί:

  1. Το καλοκαίρι του 1996 πήρα την Βανδή από 4οόνομα που ήταν και την έβαλα πρωταγωνίστρια δίπλα στον Μαζωνάκη.
  2. Όταν ο Σάκης ήταν 19 χρόνων και ξεκίναγε, σε μένα ερχόταν για συμβουλές, εγώ τον έπαιρνα μαζί μου σε συναυλίες και εγώ σαν επιτροπή στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης επέμενα να εγκριθεί το κομμάτι «Πάρ’ τα»για να κάνει την πρώτη του εμφάνιση……
  3. Όταν ο Χατζηγιάννης είχε βγάλει το πρώτο του τραγούδι «Μόνο στα όνειρα», πριν γίνει επιτυχία, εγώ έπεισα την Χαρούλα Αλεξίου να τον πάρει μαζί της στις παραστάσεις της στο Δημοτικό Πειραιά.

Που σημαίνει ότι κάτι είχα δει σ’ αυτούς τους καλλιτέχνες τότε. Τώρα, αν στην πορεία έπαθαν μετάλλαξη και έκαναν ένα σωρό λάθη… δεν ευθύνομαι εγώ. Καλό είναι κάποιος να τους λέει τα λάθη τους, και όχι συνέχεια να τους χαϊδεύει τα αφτιά. Εγώ ούτε γλύφω, ούτε έχω ανάγκη κανέναν. Με ξέρετε πως είμαι, λέω την γνώμη μου και όποιον πάρει ο χάρος…….», εξήγησε ο Νίκος Μουρατίδης.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα