My name is girl, BOND GIRL !

 

Πριν από μερικά 24ωρα έκανε πρεμιέρα στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες η νέα ταινία του Τζέιμς Μποντ «Spectre», και οι τυχεροί που πρόλαβαν να τη δουν μιλούν με κολακευτικά λόγια για αυτήν. Άλλωστε, η συνταγή της επιτυχίας είναι λίγο-πολύ γνωστή: καταιγιστική δράση και γυναικείες παρουσίες που μαγνητίζουν (για να το πούμε όσο πιο κομψά μπορούμε) τους άρρενες θεατές.
Ειδικά στο τελευταίο κομμάτι, αυτό των κινηματογραφικών παρτενέρ του Βρετανού πλωτάρχη-υπερπράκτορα της MI6, η παραγωγή του «Spectre» έβαλε και πάλι τα δυνατά της. Η αλήθεια είναι πως ανέκαθεν οι σέξι γυναίκες αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε ταινίας του Τζέιμς Μποντ, αλλά η τωρινή τριάδα των Μόνικα Μπελούτσι (υποδύεται τη Λουτσία Σιάρα, μία όμορφη χήρα ενός περιβόητου εγκληματία), Λέα Σεϊντού (παίζει τη Μαντλέν, τη γοητευτική κόρη ενός παλιού αντιπάλου του 007), Ναόμι Χάρις (υποδύεται την εμβληματική πια Μανιπένι) και η Μεξικάνα Στέφανι Σίγκμαν ως «Εστρέλα» ξεχωρίζουν –η κάθε μία με τον τρόπο της και το ιδιαίτερο σεξαπίλ της– στο πλευρό το;y για τέταρτη φορά «Μποντ» Ντάνιελ Κρεγκ.
H «A» έκανε ένα γρήγορο… σκανάρισμα των τριών Bond Girls του «Spectre» και σας τις παρουσιάζει, υπενθυμίζοντας και μερικές από τις αξέχαστες αιθέριες μούσες που πέρασαν από την κινηματογραφική αγκαλιά του θρυλικού πράκτορα 007, από την πρώτη φορά που τον είδαμε στο πανί το 1962 στο «Dr No» (σ.σ. σε εκείνη την ταινία «ντεμπουτάρισε» και η οργάνωση SPECTRE) ως σήμερα. Απολαύστε τες…

 

ΛΕΑ ΣΕΪΝΤΟΥ
Πειρασμός εκ Παρισίων

Μεγάλη αποκάλυψη της ταινίας είναι η 29χρονη Γαλλίδα ηθοποιός Λέα Σεϊντού που έχει στις αποσκευές της πολλά βραβεία και τη σιγουριά μιας καριέρας που όπως λένε οι «κακιές γλώσσες» εξασφαλίζεται από την καταγωγή της (σ.σ. ο παππούς της είναι ο πρόεδρος της παγκοσμίου φήμης εταιρείας κινηματογραφικών παραγωγών «Pathé»).
«Κανένας από την οικογένειά μου δεν ενδιαφέρθηκε στο ελάχιστο για την καριέρα μου», απάντησε κάποτε σε δημοσιογράφο που τη ρώτησε για τις οικογενειακές της σχέσεις στον χώρο του θεάματος. Πίσω στην ταινία, η Λέα υποδύεται την Madeleine Swann, την κόρη του παλιού εχθρού του πράκτορα 007, Mr. White, και ως κόρη εκτελεστή καταλαβαίνει τον Μποντ «με έναν τρόπο που οι άλλοι δεν μπορούν». Το αν θα βοηθήσει τον 007 να ξετυλίξει και να καταστρέψει τον ιστό της εγκληματικής οργάνωσης Spectre θα το δείτε στη μεγάλη οθόνη. Το ζήτημα είναι αν ο Τζέιμς Μποντ θα τυλιχθεί στον ιστό της αθώας σαγήνης της…

 

ΝΑΟΜΙ ΧΑΡΙΣ
Η… αδικημένη «γραμματέας»

Στη Ναόμι Χάρις έλαχε ο κλήρος να υποδυθεί τη συνήθως αδικημένη σεναριακά Ιβ Μανιπένι, την «εμβληματική» γραμματέα του «Μ» (αρχηγού της MI6), η οποία μοιάζει να είναι ζει έναν ανεκπλήρωτο έρωτα με τον Τζέιμς Μποντ. Αντίθετα, μόνο αδικημένη από τη φύση δεν τη λες τη Ναόμι, και σε αυτό θα συμφωνήσουν όσοι είχαν τη… χαρά να δουν τις πόζες της κινηματογραφικής Μανιπένι όταν φωτογραφήθηκε με σέξι εσώρουχα για τη βρετανική έκδοση του περιοδικού Esquire.
Υποκριτικά, πάντως, η Ναόμι Χάρις δεν είναι «ρούκι» στον χώρο, καθώς το 2007 ήταν υποψήφια για βραβείο ερμηνείας στα BAFTA, ενώ πολλοί μπορεί να την θυμούνται από τον ρόλο της Τία Ντάλμα που ενσάρκωσε στο δεύτερο και τρίτο μέρος του σίκουελ «Πειρατές της Καραϊβικής».

 

ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΙΓΚΜΑΝ
Είναι… τρέλα η Εστρέλα

Viva Mexico θα αναφωνήσουν οι φίλοι του Τζέιμς Μποντ άμα τη εμφανίσει στη μεγάλη οθόνη της Στέφανι Σίγκμαν. Η 28 Μαΐων ηθοποιός ενσαρκώνει στο Spectre την Εστρέλα, προσθέτοντας τη δική της λατινοαμερικανική αισθησιακή πινελιά στο φιλμ.
Γεννημένη το 1987 στο Ciudad Obregón του Μεξικό, η Στέφανι ξεκίνησε την υποκριτική το 2006 και στο αγγλόφωνο κοινό έγινε ευρύτερα γνωστή από τη συμμετοχή της στις τηλεοπτικές σειρές «The Bridge» και «Narcos», καθώς και από τον ρόλο της (σ.σ. προτάθηκε για βραβείο από την Ακαδημία Κινηματογράφου) ταινία «Miss Bala: Η βασίλισσα της ομορφιάς».

ΜΟΝΙΚΑ ΜΠΕΛΟΥΤΣΙ
Μοιραία γυναίκα με τα όλα της

Στα 51 της η Μόνικα Μπελούτσι έγινε το μεγαλύτερο σε ηλικία «Bond Girl» όλων των εποχών. Εκείνη βέβαια αρνείται τον χαρακτηρισμό (όχι ως προς το «Μποντ» αλλά ως προς το «κορίτσι») και με πολύ εύστοχο, ίσως και αυτοσαρκαστικό τρόπο, σχολιάζει σε κάθε συνέντευξη: «Δεν είμαι Bond Girl. Είμαι πολύ ώριμη για αυτό. Θα έλεγα ότι είμαι μια Bond Lady. Ένας τίτλος για τον οποίο είμαι περήφανη. Γιατί ο Μποντ είναι ο πιο απίστευτος άντρας στον κόσμο. Ξέρεις γιατί; Επειδή δεν υπάρχει».
Κάποιοι βέβαια αναρωτιούνται αν η «ώριμη» επιλογή της Μπελούτσι είναι ένδειξη ότι ο θρυλικός Βρετανός πράκτορας (και συνολικά το franchise) ωριμάζει. Ωστόσο, η απάντηση έρχεται «πληρωμένη» στη γεμάτη ερωτισμό σκηνή του Spectre, όπου η θεά Μόνικα φορά ένα μαύρο φόρεμα με δαντελένιες λεπτομέρειες και κολλημένη στον τοίχο δέχεται ένα παθιασμένο φιλί από τον συμπρωταγωνιστή της που δεν αποκλείεται να μείνει στην ιστορία του κινηματογράφου.

 

Τα κορίτσια του 007 είναι παντοτινά

Η κουβέντα για τα «κορίτσια» του Τζέιμς Μποντ θυμίζει στους γηραιότερους λάτρεις του κινηματογράφου τις δεκάδες εκθαμβωτικές γυναικείες παρουσίες που παρέλασαν από τις συνολικά 24 έως τώρα ταινίες του διάσημου ήρωα του Ίαν Φλέμινγκ.
Ξεχωριστή θέση στην ιδιότυπη κινηματογραφική «σκάλα» της ομορφιάς έχει φυσικά η μία και μοναδική Ούρσουλα Άντρες. Ακόμη και για αυτούς που μπορεί να μην έχουν εντρυφήσει στα σίκουελ του 007, η σκηνή στο φιλμ «Dr. No» το 1962 όπου η πανέμορφη Ελβετίδα αναδύεται από τη θάλασσα ως άλλη Αφροδίτη, κρατώντας στα χέρια της δύο μεγάλα κοχύλια και σαγηνεύοντας τον Σον Κόνερι με το άσπρο μπικίνι της, έχει μείνει θρυλική.
Το ίδια θρυλικά θα μείνουν τα μάτια (ή η ματιά της, αν προτιμάτε) της Τζέιν Σέιμουρ, η οποία το 1973 ενσάρκωσε τη Σολιτέρ στο πλευρό του Ρότζερ Μουρ στο «Ζήσε κι άσε τους άλλους να πεθάνουν». Εδώ να πούμε ότι ο Ρ. Μουρ ήταν από τους ιδιαίτερα τυχερούς «πράκτορες», καθώς είχε για συμπρωταγωνίστριες μερικές από τις πιο όμορφες γυναίκες της μεγάλης οθόνης όπως η Μπριτ Έγκλαντ («Ο άνθρωπος με το χρυσό πιστόλι», 1974), η Μπάρμπαρα Μπαχ («Ο κατάσκοπος που μ’ αγάπησε», 1977), η Κάρολ Μπουκέ που ενσάρκωσε την Ελληνίδα «Μελίνα» στο φιλμ «Για τα μάτια σου μόνο» του 1981, αλλά και την Τάνια Ρόμπερτς στο «A View to a Kill» (1985)
Παράπονο για το σεξαπίλ των κινηματογραφικών παρτενέρ του δεν πρέπει να έχει ούτε ο Πιρς Μπρόσναν, ο οποίος ως Τζέιμς Μποντ είχε την τύχη να «γοητεύσει» το 1997 την Τέρι Χάτσερ («Το αύριο δεν πεθαίνει ποτέ»), την Ντενίζ Ρίτζαρντς και τη Σοφί Μαρσώ στο «Ο κόσμος δεν είναι αρκετός» (1999), και φυσικά τη Χάλε Μπέρι που με το πορτοκαλί σέξι μαγιό της στο «Πέθανε μια άλλη μέρα» (2002) πήγε να.. κλέψει λίγο από τον μύθο της Ούρσουλα Άντρες.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα